تمرکز استقلال روی شهرآورد است

به گزارش تور ارمنستان، جدال با پرسپولیس اهمیت فوق العاده ای برای استقلال دارد و آبی پوشان برای رسیدن به نیمه نهایی و انتقام شکست دور برگشت لیگ برتر چاره ای جز برد در این شهرآورد نخواهد داشت.

تمرکز استقلال روی شهرآورد است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تمام تمرکز استقلال روی جام حذفی است و فرهاد مجیدی می خواهد در این جام به مقام قهرمانی رسیده و یک قهرمانی را به ارمغان آورد.

پیروز قربانی روز آدینه در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: مهم این بود که استقلال در بازی با تراکتور سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد و برنده از زمین خارج شد.

وی اضافه نمود: نمایش استقلال در بازی با تراکتور با چند بازی گذشته تفاوت داشت و فوتبال خوبی را زا دو تیم شاهد نبودیم البته این را باید بگویم من 45 دقیقه از این جدال را دیدن کردم.

پیشکسوت خاطر نشان کرد: به طور حتم استقلال در پی این است در بازی های آینده با پیروزی میدان را ترک کند تا با رسیدن به صندلی سوم سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را کسب کند.

قربانی توضیح داد: تمام تمرکز استقلال جام حذفی است و فرهاد مجیدی می خواهد در این جام به مقام قهرمانی رسیده و یک قهرمانی را به ارمغان آورد.

وی تاکید نمود: جدال با پرسپولیس اهمیت فوق العاده ای برای استقلال دارد و آبی پوشان برای رسیدن به نیمه نهایی و انتقام شکست دور برگشت لیگ برتر چاره ای جز برد در این شهرآورد نخواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در انتها گفت: من امیدوارم در ماه های آینده اتفاقات خوبی برای استقلال اتفاق افتاده و مسائل و چالش هایی که برای این تیم در مقطع فعلی وجود دار از بین رود

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1120

به "تمرکز استقلال روی شهرآورد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز استقلال روی شهرآورد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید