خبرنگاران انهدام باند سارقان خانه های تهرانسر

به گزارش تور ارمنستان، تهران- خبرنگاران- رئیس کلانتری 150 تهرانسر از انهدام باند سه نفره سارقان منزل اطلاع داد و گفت: متهمان به 10 فقره سرقت منزل معترف شدند.

خبرنگاران انهدام باند سارقان خانه های تهرانسر

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، از اعلام روز دوشنبه پلیس تهران عظیم، سرهنگ محمود مالمیر در این باره گفت: با وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی، تیمی از ماموران این کلانتری برای آنالیز موضوع و شناسایی دزد یا دزدان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: طی آنالیز های اجرا شده و سرنخ های به دست آمده از محل ها، تعیین شد تمامی سرقت ها از سوی سه دزد حرفه ای اماکن خصوصی اجرا شده است، که بر این اساس تعیینات دزدان در اختیار ماموران گشت های انتظامی نهاده شد.

وی اضافه کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه تیم عملیات در شهرک آزادی در حال گشت زنی بودند که یکی از ماموران گشت انتظامی کلانتری 150 تهرانسر پیروز به شناسایی خودرو این دزدان تحت تعقیب شد و با اعلام به مرکز کنترل کلانتری از سایر گشت های انتظامی درخواست یاری برای دستگیری متهمان کرد.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر، گفت: با حضور ماموران انتظامی در محل این دزدان تحت تعقیب نهاده شدند و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز، در نهایت دو نفر از متهمان در یک خیابان بن بست گرفتار و دستگیر شدند و یک نفر از صحنه متواری شد.

مالمیر توضیح داد: هر دو متهم بازداشت و به همراه خودرویشان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازپرسی های اجرا شده علاوه بر اعتراف به سرقت از منازل شهروندان این محدوده به 10 فقره سرقت به شیوه تخریب در ورودی منازل، اقرار کردند و نفر اصلی این باند 16 فقره سابقه سرقت منزل در پرونده خود دارد.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف متهمان پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر مراجع قضایی ارسال شد و در بازرسی از خودرو متهمان نیز ادوات سرقت اعم از میله های یو شکل، انبر قفلی، پیچ گوشتی های سرکج، چاقوی ضامن دار، میلههای آهنی، شاهکلید خودرو و یک عددکلید کامپیوتری و زنجیر کشف شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 543

به "خبرنگاران انهدام باند سارقان خانه های تهرانسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انهدام باند سارقان خانه های تهرانسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید