خبرنگاران خانه جوانان بیرجند افتتاح شد

به گزارش تور ارمنستان، بیرجند - خبرنگاران - خانه جوانان شهرستان بیرجند روز چهارشنبه با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

خبرنگاران خانه جوانان بیرجند افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این طرح همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی با هدف بهره مندی جوانان و سازمان های مردم نهاد (سمن) در مرکز استان به بهره برداری رسید.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین گفت: این خانه جوانان در مکانی به صورت موقت در فضایی به متراژ 200 متر مربع راه اندازی شد.

مهدی قناد اضافه کرد: ساختمان اصلی خانه جوانان بیرجند با متراژ هزار و 500 متر مربع و با پیشرفت 85 درصدی در حال ساخت است.

وی عنوان نمود: یکی از ماموریت های پنج گانه ای که در بخش اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان براساس قانون تکلیف شده، توسعه مشارکت های نهادمند اجتماعی جوانان همچنین رشد کمی و کیفی آنها است.

قناد گفت: در زمینه شناسه ملی تشکل ها رشد 750 درصدی داشتیم و 90 درصد تشکل ها دارای شناسه ملی هستند.

وی اضافه کرد: سال 99 در حالی که دچار بسیاری از مسائل ناشی از شیوع کرونا بودیم 18 سازمان مردم نهاد را تاسیس کردیم که بیانگر ظرفیت های بالای مشارکت های اجتماعی جوانان در خراسان جنوبی است.

جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از خانه جوانان بیرجند ضمن خداقوت به سمن های فعال در خانه جوانان، شروع به کار این مجموعه را تبریک گفت.

مجموعه زمین های روباز گلف نیز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان در منطقه گردشگری بند دره بیرجند افتتاح شد.

همچنین کلنگ احداث زمین های تنیس مجموعه ورزشی بند دره به زمین زده شد.

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز - چهارشنبه - برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، آنالیز فرایند پیشرفت طرح های مختلف و افتتاح چند طرح ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

مسعود سلطانی فر که وزیر مشخص خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان زیرکوه شد تا در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کند که در این شهرستان مرزی برگزار می گردد.

وزیر ورزش و جوانان فردا (پنجشنبه) با سفر به شهرستان های قاینات، سرایان، فردوس، بشرویه و طبس، طرح های ورزشی را افتتاح می نماید و بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی از دیگر برنامه های چهارمین سفر سلطانی فر به خراسان جنوبی است.

55 پروژه به مساحت 119 هزار و 960 متر مربع و اعتبار هزینه شده 54 میلیارد و 700 میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه با مساحت 69 هزار و 400 متر مربع و اعتبار پیش بینی شده 35 میلیارد و 800 میلیون تومان شروع می گردد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر، مدیرکل امور استان ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی را در این سفر 2 روزه همراهی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 971

به "خبرنگاران خانه جوانان بیرجند افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خانه جوانان بیرجند افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید