خبرنگاران روابط عمومی های فارس برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند

به گزارش تور ارمنستان، شیراز-خبرنگاران- در آستانه برگزاری هفته روابط عمومی، مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس و رییس انجمن این نهاد در این استان از عموم مدیران و کارشناسان روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی درخواست کردند از تمام ظرفیت خود برای تعمیق ارتباط و اعتمادسازی با مردم بهره گیرند و در این زمینه تلاش کنند.

خبرنگاران روابط عمومی های فارس برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند

عباس باباخانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری فارس، پنجشنبه گفت: برای هشتمین سال است که هفته روابط عمومی به همت فعالان این حوزه از بیست و هفتم اردیبهشت تا دوم خرداد برگزار خواهد شد و شایسته است در طول این هفته، مردم و مسوولان بیش از هر زمان دیگری با ظرفیت های حوزه روابط عمومی برای حل مسائل و مسائل و همچنین رفع موانع موجود بر سر راه اعتمادسازی و ایجاد رضایتمندی در جامعه آشنا شوند.

مسعود عطایی نژاد، رییس انجمن روابط عمومی فارس نیز به شرایط ویژه جهان در حال حاضر اشاره و اعلام کرد: ما نیز متاثر از این شرایط هستیم، و ویروس کرونا باعث تغییرات اساسی در سبک زندگی ها شده از این رو شایسته است اعضای این انجمن، برنامه های امسال هفته روابط عمومی را با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های صادر شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا برگزار کنند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس نیز با اشاره به شعار هفته روابط عمومی در سال 99 که با عنوان روابط عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم نامگذاری شده است، اظهار دااشت: تبلیغ و ترویج دستاوردهای ارتباطات سالم در یک جامعه از وظایف قطعی روابط عمومی و از شاخص های پیشرفت و توسعه است.

مسوول ستاد برگزاری هفته روابط عمومی فارس، دیدارهای محدود حضوری و یا گفت و گوهای گسترده مجازی با مدیران ارشد و مسئولان استانی، برگزاری سمینارهای آنلاین (وبینارها) و برنامه های علمی از طریق فضای مجازی و تقدیر از پیشگامان عرصه روابط عمومی، رسانه و سلامت را از جمله برنامه های هفته روابط عمومی اعلام کرد.

وی اضافه نمود: تاکید بر مسوولیت اجتماعی در قبال زمین و انسان، مشارکت فعال در مدیریت بحران، نقش مثبت روابط عمومی در توسعه و ارتقای سلامت، جهش تولید و ارتقای سواد رسانه ای، مهمترین نتایجی است که از اجرای ویژه برنامه های هفته روابط عمومی در سال 99 انتظار می رود و بی شک فعالان روابط عمومی، متناسب با امکانات و ابزاری که در اختیار دارند برای پُر بارتر شدن نتایج این هفته تلاش خواهند کرد.

باباخانی و عطایی نژاد همچنین اظهار امیدواری کردند که با عادی شدن شرایط، همایش ها و نشست های علمی و صنفی این حوزه همچون سال های گذشته برگزار شود.

عناوین روزهای هفته روابط عمومی در سال 1399 اینگونه اعلام شده است:

بیست و هفتم اردیبهشت، به عنوان روز روابط عمومی و علم با هدف تاکید بر علمی شدن فرآیندهای کاری روابط عمومی.

بیست و هشتم اردیبهشت، به عنوان روز روابط عمومی و فضای مجازی برای بهره گیری از امکانات فضای مجازی برای نقش آفرینی موثرتر روابط عمومی ها.

بیست و نهم اردیبهشت، به عنوان روابط عمومی و سواد رسانه ای با هدف ضرروت مشارکت فعال روابط عمومی ها در ارتقای سواد رسانه ای عموم.

سی ام اردیبهشت، با عنوان روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی برای ترغیب و تشویق اشخاص حقیقی و حقوقی برای ایفای مسوولیت اجتماعی در قبال زمین و انسان.

سی و یکم اردیبهشت، به عنوان روابط عمومی و مدیریت بحران با هدف لزوم توانمندسازی روابط عمومی ها در مواجهه با بحران ها.

یکم خرداد 99، به عنوان روابط عمومی و سلامت برای تقدیر از پیشگامان عرضه سلامت و مبارزان با کرونا.

دوم خرداد که آخرین روز از هفته روابط عمومی است نیز با عنوان روابط عمومی و جهش تولید نام گرفته است.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز روابط عمومی و اطلاع رسانی نامگذاری شده که سرآغاز هفته ای به همین نام است و تا دوم خرداد ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 405

به "خبرنگاران روابط عمومی های فارس برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روابط عمومی های فارس برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید