خبرنگاران مدیر میراث فرهنگی سمیرم : سفر به این خطه بحران کرونا را تشدید می کند

به گزارش تور ارمنستان، اصفهان- خبرنگاران- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم از مردم دیگر شهرها و استان ها خواست به دلیل امکان تشدید بحران کرونا به این شهرستان سفر نکنند.

خبرنگاران مدیر میراث فرهنگی سمیرم : سفر به این خطه بحران کرونا را تشدید می کند

سعید سلمانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طبق اعلام ستاد ملی و شهرستانی مدیریت کرونا شرایط کرونایی سمیرم بحرانی و سفر به این منطقه خطرناک است.

وی خاطر نشان کرد: با تعطیلی فردا و خاتمه هفته ای که پیش روست ممکن است شاهد سفر برخی افراد و خانوارها به سمیرم باشیم که این موضوع در این شرایط درست نیست و شرایط کرونایی استان و شهرستان را وخیم می کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی سمیرم یادآور شد: محدودیت های کرونایی برای پنج شهرستان استان از جمله سمیرم تمدید شده است و مسافران نیز نباید به این موضوع بی توجه باشند و بار سفر به این خطه ببندند.

سلمانیان از مسافرخانه و کمپ های جهانگردی و بوم گردی خواست از پذیرش جهانگرد و مسافر در این روزها خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که امروز در سمیرم حضور دارد در جمع خبرنگاران گفت: شمار ابتلای افراد سالم به کووید-19 در این شهرستان بالاست.

بهروز کلیدری گفت: اگر با این فرایند صعودی ابتلای بیماری در شهرستان سمیرم پیش برویم روزهای بسیار سخت و بحرانی با مرگ ناشی از کرونا خواهیم داشت.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که محدودیت های کرونایی در کنار همراهی و همکاری مردم و البته سفر نکردن مسافران شرایط بحرانی این روزها را خاتمه دهد و بهتر کند.

با توجه به جلسه ستاد کرونا ضمن تمدید محدودیت ها، واحدهای صنفی تعیین شده در اعلامیه وزارت بهداشت از امروز به مدت 10 روز تعطیل شدند.

شمار بیماران کووید-19 سمیرم با ابتلای 29 نفر در شبانه روز گذشته به یکهزار و 51 نفر رسیده که 24 تن از این میان ساکن شهر سمیرم هستند.

این شهرستان 90 هزار نفری در روزهای اخیر در زمزه 46 شهرستان بحرانی از نظر شیوع کرونا قرار گرفته است.

سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 711

به "خبرنگاران مدیر میراث فرهنگی سمیرم : سفر به این خطه بحران کرونا را تشدید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیر میراث فرهنگی سمیرم : سفر به این خطه بحران کرونا را تشدید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید