دانشگاه شهرکرد در میان دانشگاه برتر دنیا نهاده شد

به گزارش تور ارمنستان، بر اساس نظام رتبه بندی بین المللی تایمز دانشگاه شهرکرد به همراه 46 دانشگاه ایرانی در میان 1527 دانشگاه برتر دنیا نهاده شد.

دانشگاه شهرکرد در میان دانشگاه برتر دنیا نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نظام رتبه بندی بین المللی تایمز برای معرفی برترین دانشگاه های دنیا در سال 2021 منتشر شد و بر اساس آن دانشگاه شهرکرد به همراه 46 دانشگاه ایرانی در میان 1527 دانشگاه برتر دنیا نهاده شد.

در این رتبه بندی شاخص های عملکردی در 5 حوزه آموزش (محیط آموزشی با وزن 30 درصد)، پژوهش (حجم، درآمد و شهرت با وزن 30 درصد)، استناد ها (تاثیر پژوهش با وزن 30 درصد)، چشم انداز بین المللی (اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهش با وزن 7/5 درصد) و درآمد صنعتی (انتقال دانش با وزن 2/5 درصد) گروه بندی شده است.

دانشگاه شهرکرد برای اولین بار در رتبه بندی دنیای تایمز 2020 در رتبه +1001 دانشگاه های دنیا نهاده شد و سال جاری نیز برای بار دوم از سوی این نظام رتبه بندی در همین رتبه معرفی شده است. علاوه بر این، دانشگاه شهرکرد در سال 2020 از سوی این نظام رتبه بندی در بازه رتبه ای 301 تا 350 دانشگاه های جوان دنیا و بازه رتبه ای 301 تا 350 دانشگاه های برتر آسیا نهاده شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 635

به "دانشگاه شهرکرد در میان دانشگاه برتر دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهرکرد در میان دانشگاه برتر دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید