رئیس ستاد ارتش پاکستان با مقامات انگلیس درباره اوضاع امنیتی منطقه مصاحبه کرد

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران: رئیس ستاد ارتش پاکستان پس از ورود به لندن با مقامات انگلیسی ملاقات و در خصوص اوضاع امنیتی منطقه همچنین تحریم یاری های اقتصادی خارجی به گروه های افراطی این کشور گفتگو کرد.

رئیس ستاد ارتش پاکستان با مقامات انگلیس درباره اوضاع امنیتی منطقه مصاحبه کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژنرال راحیل شریف رئیس ستاد ارتش پاکستان که برای بازدید سه روزه از انگلیس، وارد لندن شده است با مقامات دولتی و نظامی این کشور ملاقات و گفت وگو کرد.

عاصم باجوه سخنگو و مدیر کل خدمات روابط عمومی داخلی ارتش و راحیل شریف رئیس ستاد ارتش پاکستان در ملاقات با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در خیابان داونینگ 10 در خصوص عملیات علیه گروه های افراطی و تحریم همکاری اقتصادی خارجی با آن ها گفتگو کرد.

راحیل شریف با مایکل فالون وزیر دفاع و نیکلاس هافتون رئیس ستاد ارتش انگلیس نیز ملاقات کرد و در خصوص امنیت منطقه، ثبات افغانستان، دفاع مشترک و همکاری های امنیتی رایزنی کرد.

علاوه براین، رئیس ستاد ارتش پاکستان با مارک سدویل وزیر دائمی امور داخلی و چارلز فار مدیر کل دفتر امنیتی و مبارزه با تروریسم انگلیس نیز ملاقات و در به اشتراک گذاری اطلاعات و همکاری علیه تروریسم به بحث و گفتگو پرداخت.

راحیل شریف رئیس ستاد ارتش پاکستان با کم داروچ مشاور امنیت ملی انگلیس نیز ملاقات کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 165

به "رئیس ستاد ارتش پاکستان با مقامات انگلیس درباره اوضاع امنیتی منطقه مصاحبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس ستاد ارتش پاکستان با مقامات انگلیس درباره اوضاع امنیتی منطقه مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید