رقابت طارمی با ستاره لیورپول برای انتقال بزرگ ، ستاره ایرانی شکار تیم پرافتخار اروپا می گردد؟

به گزارش تور ارمنستان، باشگاه میلان ایتالیا برای تابستان آینده گزینه های مختلفی برای جذب در خط حمله پیش روی خود دارد.

رقابت طارمی با ستاره لیورپول برای انتقال بزرگ ، ستاره ایرانی شکار تیم پرافتخار اروپا می گردد؟

میلان برای فصل آینده در پی یک مهاجم است. صحبت از بازار جابجایی تابستانی است که مطمئناً اولویت مهاجم مرکزی خواهد بود. ترس در خصوص آینده ابراهیموویچ که در این فصل عملاً استفاده نشده است و عملکرد ضعیف اوریگی و ربیچ در اطراف آلدو روسی باعث شده تا در این خط میلان احتیاج به تقویت داشته باشد. تنها نقطه قوت اولیویه ژیرو است که در سی و هفت سالگی یک انتخاب ایده آل نخواهد بود. اما برترین گزینه ها برای نقش مهاجم اول روسونری کدامند؟ چه کسی در این تابستان بازیکن آزاد می گردد؟

* برترین ها

مجذوب نماینده ترین پیشنهاد مطمئناً به کریم بنزما می رسد که علی رغم انقضای قراردادش در ماه ژوئن آینده، به نظر می رسد که قرار است دوباره پیراهن رئال مادرید را بپوشد. در ادامه، روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی در حال جدایی از لیورپول را نیز می یابیم. با نگاهی به تابستان، هری کین نیز وجود دارد که با وجود مسائل اخیر، مطمئناً همچنان می تواند در زمین تاتنهام بماند. نام بسیار داغ دیگری که می تواند از انگلیس بیاید، آنتونی مارسیال است که قرارداد او با منچستریونایتد در سال 2024 به انتها می رسد. اگرچه امکان دستیابی به این ستارگان می تواند یک فرصت فوق العاده باشد، اما شرطی که در درجه اول به نظر می رسد، می تواند به دستمزد مربوط گردد؛ شرطی که روسونری را از حراجی های گران قیمت دور نگه می دارد.

* سایر فرصت ها

با کمی توجه به بودجه، میلان می تواند تصمیم بگیرد روی مارکوس تورام تمرکز کند. مهاجم فرانسوی که قرارداد او نیز در ژوئن آینده با بوروسیا مونشن گلادباخ به انتها می رسد. در انتها فصل، آندره آ بلوتی نیز بدون تیم می ماند و بعلاوه الکسیس سانچز، دمبله یا خود ادین ژکو. با فکر کردن به سال 2024، نام اوکافور نیز برجسته می گردد، مهاجم سالزبورگ که قبلاً در لیگ قهرمانان اروپا با میلان روبه رو شده بود. روسونری بعلاوه این فرصت را دارد تا حداقل تا سال آینده آلوارو موراتا و طارمی را که به ترتیب در اتلتیکومادرید و پورتو بازی می نمایند را زیر نظر بگیرد. اما با نگاهی به ایتالیا، نام دوان زاپاتا و یوویچ و بعلاوه نام جرارد دلوفئو، بازیکن سابق آث میلان نیز به چشم می خورد. با این حال، به نظر می رسد که میلان می خواهد یک مهاجم کاملاً جوان پیدا کند که بتواند خط حمله روسونری را در سال های آینده بیمه کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1641

به "رقابت طارمی با ستاره لیورپول برای انتقال بزرگ ، ستاره ایرانی شکار تیم پرافتخار اروپا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت طارمی با ستاره لیورپول برای انتقال بزرگ ، ستاره ایرانی شکار تیم پرافتخار اروپا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید