زندگی نامه شهید محمد بروجردی، دومین کتاب منتخب هشت بهشت شد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران ، در این کتاب، فصل های برجسته زندگی شهید بروجردی هنرمندانه به تصویر کشیده شده، که خود، تجسم سال ها محرومیت و مظلومیت، تعصب و غیرت دینی، ایثار و شهادت و احساس وظیفه ناشی از شناخت عمیق اسلام ناب محمدی(ص) او بود.

زندگی نامه شهید محمد بروجردی، دومین کتاب منتخب هشت بهشت شد

بزرگ ترین ویژگی شهید محمد بروجردی، شناخت دقیق اقتضائات زمان و عمل به هنگام بود. او با توجه به ارتباطات عمیقی که با کانون اسلام یعنی روحانیت داشت توانسته بود تکالیف خود را به درستی دریافته و بر اساس آن عمل کند، اما در این عرصه نیز آن چه قابل تأمل است اقدام و عمل به هنگام است که نشان دهنده روحیه با ثبات بروجردی است و این برجستگی او را از همگنان خود ممتاز می کرد.

دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی Bookrc.ir روز آدینه 26 خردادماه 1402 از ساعت 9 تا 24 در این مسابقه کتابخوانی به صورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت نمایند.

نسخه الکترونیکی کتاب محمد، مسیح کردستان، نوشته نصرت الله محمودزاده، در بن سازه (پلتفرم) فیدیبو موجود است. ثبت نام در سایت، برای شرکت در مسابقه الزامیست. به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز 5 میلیون ریالی اهدا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1651

به "زندگی نامه شهید محمد بروجردی، دومین کتاب منتخب هشت بهشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی نامه شهید محمد بروجردی، دومین کتاب منتخب هشت بهشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید