سازندگان فیلم سونیک در حال کار روی یک فیلم پک من هستند

به گزارش تور ارمنستان، در این مدت ما شاهد ساخت فیلم های زیادی از بازی های ویدئویی هستیم. حال نوبت به شخصیت دوست داشتنی دنیای بازی های ویدئویی یعنی پک من (Pac Man) رسیده است. این فیلم قرار است از طریق چاک ویلیامز (Chuck Williams) ساخته شود. کسی که مسئول ساخت مجموعه پیروز سونیک بود.

سازندگان فیلم سونیک در حال کار روی یک فیلم پک من هستند

پک من یکی از قدیمی ترین کاراکترهای دنیای بازی های ویدئویی است. حتی می توان گفت که یکی از کرکترهای معرف دنیای بازی های ویدئویی است. به همین علت ساخت یک فیلم از آن می تواند مجذوب کننده باشد. نکته اصلی اینجاست که ساخت یک فیلم به شکل لایو اکشن (Live Action) از پک من کمی عجیب به نظر می رسد. ساخت انیمیشن از این مجموعه کاملاً منطقی است ولی یک فیلم با انسان های واقعی حرکتی بسیار ریسکی است.

بندای نامکو (Bandai Namco) چندی پیش یک عنوان نو از مجموعه پک من عرضه کرد. این عنوان در اصل یک مجموعه از بازی های پک من بود که تاریخچه این کرکتر دوست داشتنی را به گیمرها ارائه می کرد. همینطور اینکه این شرکت گفت که قرار است بازی پک من ورلد ریپک (Pac Man World Re-Pac) را دوباره عرضه کند. البته این عرضه دوباره در اصل یک بازسازی بوده و به طور کامل نسخه مدرن شده این بازی است.

به طور کلی ساخت یک فیلم از بازی یک شمشیر دو لبه است. به طور کلی این فیلم ها کیفیت چندان بالایی نداشته ولی طرفداران مخصوص خود را دارند. به همین علت از لحاظ فروش ناامید کننده نیستند. همانطور که گفته شد هالیوود در حال حاضر توجه زیادی به این موضوع کرده و سازندگان زیادی در حال ساخت عناوین مختلف از دنیای بازی های ویدئویی هستند.

برخی بر این عقیده هستند که عناوین بازی باید در همین زمینه باقی بمانند. عناوینی مثل سونیک پتانسیل زیادی برای ساخت فیلم دارند ولی یک بازی مثل پک من دارای محتوای چندانی برای ساخت فیلم نیست. حال باید صبر کرد و دید که کارگردان این فیلم چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1521

به "سازندگان فیلم سونیک در حال کار روی یک فیلم پک من هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازندگان فیلم سونیک در حال کار روی یک فیلم پک من هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید