شرکتی فعال برای توسعه ماسک های نانو از اتحادیه اروپا یاری هزینه دریافت کرد

به گزارش تور ارمنستان، یکی از شرکت های فعال در حوزه ماسک های نانو، مبلغ 100 هزار یورو از اتحادیه اروپا در قالب برنامه Horizon 2020 دریافت نموده است تا بتواند فرآیند توسعه ماسک های جدید را تسریع کند.

شرکتی فعال برای توسعه ماسک های نانو از اتحادیه اروپا یاری هزینه دریافت کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا زمستانی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) صد هزار یورو یاری هزینه از سوی اتحادیه اروپا برای توسعه ماسک های صورت دریافت می نماید. این بودجه برای یاری به تحقیقات دایرکتا پلاس در زمینه استفاده از فناوری گرافن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می گردد.

دایرکتا پلاس اعلام نمود که این حمایت اقتصادی به عنوان بخشی از برنامه تحقیق و نوآوری Horizon 2020 اتحادیه اروپا به این شرکت اعطا می گردد.

دایرکتا پلاس به عنوان تولیدکننده و تأمین کننده محصولات مبتنی بر نانوپلاکت های گرافن برای استفاده در بازار های مصرفی و صنعتی، گفت: ارزش این یاری هزینه در مجموع 100000 یورو به صورت بلاعوض بوده و پروژه ای را پوشش می دهد که انتظار می رود طی 8 ماه آینده به نتیجه برسد.

این یاری هزینه به عنوان بخشی از پروژه Inno 4 Cov-19 برای یاری به تحقیقات دایرکتا پلاس در زمینه استفاده از فناوری گرافن برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می گردد.

این شرکت که در فهرست AIM قرار گرفته است اعلام نموده است این پروژه براساس فعالیت های تحقیقاتی دایرکتا پلاس در طول سال 2020 برای توسعه ماسک صورت + G و فیلتراسیون + G اجرا شده است.

این شرکت می گوید که اهداف اصلی پروژه، انجام آزمایش ها و بهبود های لازم برای احراز صلاحیت ماسک های جراحی پیشرفته + G، ساخت فیلتر های جدید با قابلیت زیست تجزیه پذیری و فرآیند ضدعفونی کنندگی ماسک صورت با استفاده از وسایل خانگی نظیر اتو و سشوار است.

جولیو سزار، مدیرعامل شرکت دایرکتا پلاس می گوید: ما به یاری های اعطاء شده به دایرکتا پلاس تا به امروز برای مبارزه با کووید 19 بسیار افتخار می کنیم. در همکاری با شرکای تحقیقاتی، ما ثابت نموده ایم که مواد تقویت شده با گرافن می توانند مانع گسترش کووید 19 به طور موثرتری نسبت به سایر پارچه ها شوند.

وی می افزاید: این یاری هزینه به ما امکان می دهد که بیشتر و سریع تر در بهبود خواص ماسک های صورت خود سرمایه گذاری کنیم، همچنین این بودجه به ما یاری می نماید تا ماسک ها را برای استفاده بالینی آماده و امکان بازیافت آن ها را از محیط زیست فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 869

به "شرکتی فعال برای توسعه ماسک های نانو از اتحادیه اروپا یاری هزینه دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتی فعال برای توسعه ماسک های نانو از اتحادیه اروپا یاری هزینه دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید