ظاهرا گلکسی فولد 2 چندان ارزان تر از نسل قبلی نخواهد بود

به گزارش تور ارمنستان، گوشی تاشو گلکسی فولد 2 از جمله مهم ترین گوشی های سال 2020 محسوب می گردد و تا حالا شایعات و گزارش های مختلفی در خصوص آن مطرح شده است. در این زمینه یکی از متخصصین مربوط به صنعت نمایشگرها بار دیگر اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی مطرح نموده است.

ظاهرا گلکسی فولد 2 چندان ارزان تر از نسل قبلی نخواهد بود

به گفته راس یانگ، گلکسی فولد 2 با قیمت بین 1780 تا 1980 دلار روانه بازار می گردد که این یعنی یا 200 دلار ارزان تر از نسل قبلی است یا اینکه با قیمت مشابه گلکسی فولد به دست کاربران می رسد. در حالی که بعضی امیدوار بودند با گذشت زمان قیمت تکنولوژی های به کار رفته در گوشی های تاشو کاهش قابل توجهی پیدا کند، ولی به نظر می رسد حداقل در خصوص گلکسی فولد 2 قرار نیست این کاهش قیمت گسترده عملی گردد. البته این کارشناس خاطرنشان نموده که گوشی مذکور از نمایشگر بهتر، قلم S Pen و دوربین بهتر بهره می برد.

حالا که صحبت از دوربین شد، آقای یانگ خاطرنشان نموده که این گوشی از دوربین سه گانه بهره می برد. در این رابطه باید انتظار دوربین های 12، 12 و 64 مگاپیکسلی را داشته باشیم که احتمالا با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 64 مگاپیکسلی روبرو خواهیم شد. آقای یانگ همچنین مدتی قبل اعلام نمود که گلکسی فولد 2 با نمایشگر حفره دار 120 هرتز و قلم S Pen به بازار عرضه می گردد.

در هر صورت به نظر می رسد این مدل جدید نسبت به گلکسی فولد اصلی حرف زیادی برای گفتن دارد. با نزدیک تر شدن به زمان عرضه، مطمئنا اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی فاش می گردد. تا آن موقع فقط می توان برآورد هایی را در خصوص ویژگی های احتمالی این گوشی بیان کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 377

به "ظاهرا گلکسی فولد 2 چندان ارزان تر از نسل قبلی نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهرا گلکسی فولد 2 چندان ارزان تر از نسل قبلی نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید