نحوه صعود تیم های والیبال به رقابت های قهرمانی دنیا معین شد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان دنیا در سال 2022 همانند دوره گذشته با حضور 24 تیم برتر دنیا برگزار خواهد شد.

نحوه صعود تیم های والیبال به رقابت های قهرمانی دنیا معین شد

در گروه مردان، این رقابت ها به میزبانی روسیه برگزار می گردد و این کشور به همراه لهستان قهرمان سال 2018 مردان دنیا، از هم اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب نموده اند.

در پنج قاره دنیا، مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی مردان دنیا را کسب خواهند کرد.

در قاره اروپا اگر روسیه و لهستان جزو تیم های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم های بعدی جایگزین می شوند.

همچنین 12 تیم دیگر، بر اساس رده بندی دنیای سال 2021 فدراسیون دنیای والیبال، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی مردان دنیا 2022 در روسیه را کسب خواهند کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی زنان دنیا در سال 2022 به میزبانی دو کشور هلند و لهستان برگزار خواهد شد و این کشورها به همراه صربستان قهرمان سال 2018 زنان دنیا، از هم اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب نموده اند.

در پنج قاره دنیا مسابقات انتخابی زنان نیز برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم، سهمیه حضور در رقابت های دنیای را کسب خواهند کرد.

در قاره اروپا اگر هلند، لهستان و صربستان جزو تیم های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم های بعدی جایگزین می شوند.

همچنین 11 تیم دیگر، بر اساس رده بندی دنیای سال 2021 فدراسیون دنیای والیبال سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی زنان دنیا 2022 را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 761

به "نحوه صعود تیم های والیبال به رقابت های قهرمانی دنیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه صعود تیم های والیبال به رقابت های قهرمانی دنیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید