نمی توانم از شدت هیجان حرف بزنم، درباره سیاست حرفی ندارم

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، مهرداد بیت آشور در مصاحبه با گلوبو اسپورته در مورد رقابتهای جام جهانی نظرات خود را بیان نموده است. وی که سابقه حضور در اردوی تیم ملی آمریکا را هم دارد پس از اینکه متوجه شد در نهایت شانس کمی برای حضور در تیم یورگن کلینزمن دارد، تصمیم گرفت بازی خود را در تیم ملی ایران ادامه دهد.

نمی توانم از شدت هیجان حرف بزنم، درباره سیاست حرفی ندارم

مدافع راست ونکوور وایت کپس گفت: کلیزمن در سال 2011 مرا به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت کرد. بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال خیلی هیجان انگیز است و قرار است در ایران بازی کنم. خیلی ها پس از این موضوع با من تماس گرفتند و نامه فرستادند. سال بعد یکی از بهترین سال های حرفه ای در فوتبال آمریکا بود و شرایط برایم تسهیل شد. مسئولان تیم ملی آمریکا به حضور من در تیمشان علاقه نشان دادند اما من اکنون در جایی قرار دارم که می خواستم باشم.

بیت آشور در ادامه گفت: می دانم که شرایطم غیرمعمول است. اما برای من فقط فوتبال مهم است. این چیزی است که من عاشق انجامش هستم. هر گاه شما درباره سیاست با من صحبت کنید ترجیح می دهم به فوتبال برگردم و در این خصوص صحبت کنیم. من فقط کوشش می کنم فوتبال بازی کنم و سرگرم باشم.

تیم ملی ایران دوشنبه هفته آینده در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی با نیجریه ملاقات می نماید. بیت آشور در حالیکه می خندد می گوید امیدوار است که بازی خوبی از کار دربیاید.

وی ادامه داد: همه برای تصمیمی که گرفتم از من حمایت کردند. والدین من در ایران متولد شده اند اما بستگانم در آمریکا هستند. من از اینکه به هر دو کشور تعلق دارم لذت می برم. من روزهای مهم ایرانی را به همراه روز کریسمس و دیگر روزهای تعطیلات آمریکا جشن می گیرم. این احساس خیلی خوبی است. احساس یک ایرانی - آمریکایی را دارم. نمی توانم هیچکدام را بر دیگری ترجیح بدهم. در آمریکا متولد شده ام اما والدینم، سنت ها و خونم ایرانی هستند.

بیت آشور در انتها گفت: بازی در جام جهانی رویایی است که برای من به واقعیت پیوسته است. فکر نمی کردم این اتفاق برایم رخ بدهد و رخ داد. از بس که هیجان دارم نمی توانم در این خصوص شرح بدهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 258

به "نمی توانم از شدت هیجان حرف بزنم، درباره سیاست حرفی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانم از شدت هیجان حرف بزنم، درباره سیاست حرفی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید