نکات مهم طراحی یک زیرساخت مناسب جهت سیستم جامع نظارت تصویری

به گزارش تور ارمنستان، چندین جنبه وجود دارد که طراحی یک سیستم جامع نظارت تصویری و دکل دوربین و روشنایی خوب را تشکیل می دهد، از جمله نوع دوربین، کیفیت تصویر، عملکرد دوربین و تشخیص حرکت. ویژگی های دقیقی که در پی آن هستید به کسب و کار و نیازهای شما بستگی دارد، اما در اینجا بعضی از رایج ترین و مهم ترین ویژگی های نظارت تصویری آورده شده است.

نکات مهم طراحی یک زیرساخت مناسب جهت سیستم جامع نظارت تصویری

ویژگی های یک سیستم جامع نظارت تصویری مناسب

یک سیستم دوربین امنیتی لزوما به تنهایی استفاده نمی گردد. در واقع دوربین های دیگر، یک شبکه کابلی، جعبه های منبع تغذیه، یک سیستم تثبیت نماینده، یک ضبط نماینده، مانیتورهای مختلف و غیره می تواند بخشی از یک سیستم جامع نظارت تصویری باشد.

برای شرکت ها یا افرادی که احتیاج به امنیت یک منطقه بزرگ با سیستم جامع نظارت تصویری دارند (اهمیت طراحی دکل دوربین و سیستم مظارت تصویری)، یک کیت امنیتی ممکن است به شما امکان دهد پوشش ویدیو را افزایش دهید یا از چندین نقطه دسترسی محافظت کنید. یک کیت شامل چندین دوربین نظارت تصویری، یک ضبط نماینده، یک یا چند نمایشگر کنترلی، پیچ و براکت های نصب برای نصب آسان، یک کابل اینترنت و یک کابل برق و گاهی اوقات یک کنترل از راه دور یا ماوس است.

یک دوربین نظارت تصویری، می تواند بخشی از سیستم جامع نظارت تصویری شما باشد. در این حالت دوربین به بیرون، درب و در کنار سیستم دوربین یا جلوی در ثابت می گردد. در اینجا، دوربین به شما امکان می دهد بازدیدنمایندگان را قبل از ورود به داخل، به همراه گفت و گوی صوتی شناسایی کنید. بعضی از شرکت ها سیستم های مشابهی برای کنترل دسترسی به دفاتر خود دارند. بنابراین، دوربین نظارت تصویری را می توان در ورودی یا در قسمت خواندن نشان قرار داد.

بعلاوه یک دوربین امنیتی در سیستم جامع نظارت تصویری می تواند با تجهیزات دیگری مانند زنگ هشدار مرتبط باشد. در این حالت، زمانی که ردیاب حرکت دوربین، نفوذی را تشخیص داده، زنگ هشدار فعال می گردد و مزاحمان را به پرواز تشویق می نماید و به محافظان شرکت هشدار می دهد. با یک دوربین متصل، سیگنال زنگ محلی را با یک اعلان در تلفن هوشمند خود (و عزیزان در صورت تمایل) مرتبط می کنید. این کار شانس شما را برای واکنش سریع ده برابر افزایش می دهد.

ارزیابی یک سیستم نظارت تصویری خوب

فضای ذخیره سازی- شما باید ایده ای داشته باشید که می خواهید سیستم جامع نظارت تصویری شما چه نوع فضای ذخیره سازی داشته باشد. گزینه های اصلیDVR، NVR و فضای ذخیره سازی ابری هستند.

دید در شب- دید در شب به شما این امکان را می دهد که حتی در تاریکی نیز تصاویر و فیلم های واضحی داشته باشید.

تشخیص حرکت- شما می توانید سیستم جامع نظارت تصویری خود را طوری تنظیم کنید که وقتی هر حرکتی را در یک منطقه خاص تشخیص می دهد، هشداری برای شما ارسال کند. بعضی از دوربین ها حتی دارای تشخیص حرکت هوشمند هستند که می تواند حرکات غیرتهدیدنماینده مانند حرکت پرده یا ورود فرد تایید شده به در را تشخیص دهد و می داند که نباید هشداری ارسال کند.

هشدارهای اضطراری- بعضی از انواع سیستم جامع نظارت تصویری می توانند با هشدارهای آتش سوزی، سیل، نفوذ و سایر هشدارها ادغام شوند تا به مقامات هشدار داده و فعالیت ها را ثبت نمایند.

ضد باد و باران- اگر به دوربین های فضای باز احتیاج دارید، مطمئن شوید که آنها ضد آب هستند. این بدان معنی است که آنها مجهز به ناهمواری و مقاومت در برابر باران، برف، یخ، سرما و سایر شرایط آب و هوایی شدید هستند.

محافظت در برابر خرابکاری- یک دوربین مقاوم در برابر خرابکاری برای مقاومت در برابر ضربه های سنگین و سایر کوشش ها برای آسیب رساندن یا غیرفعال کردن سیستم جامع نظارت تصویری مجهز شده است.

تشخیص دستکاری- با استفاده از این قابلیت، در صورت هک شدن دوربین، قطع شدن برق دوربین و یا مسدود شدن نمای دوربین، سیستم جامع نظارت تصویری برای شما اعلان ارسال می نماید.

فشرده سازی- یک ویژگی ذخیره سازی است که داده های غیر ضروری را از تصاویر ارسال شده به ضبط نماینده ویدیوی شما حذف می نماید تا در فضا صرفه جویی گردد.

هشدارها و اعلان های تلفن همراه- هشدارهای تلفن همراه شما را در هر زمان و هر مکان تحت نظارت خود نگه می دارند. شما می توانید سیستم جامع نظارت تصویری خود را طوری تنظیم کنید که به روز رسانی ها و هشدارها را مستقیماً به تلفن همراه خود ارسال کند.

گروه تولیدی دکل سازه برترین گروه اجرایی و طراحی سیستم های نظارتی، فونداسیون پیش ساخته و هندهول بتنی، کافو باکس فلزی و تابلو رک، ارائه انواع دوربین مداربسته و… می باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1365

به "نکات مهم طراحی یک زیرساخت مناسب جهت سیستم جامع نظارت تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم طراحی یک زیرساخت مناسب جهت سیستم جامع نظارت تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید