نگهداری و تعمیرات ساختمان های دانشگاه ها از محل ظرفیت های مستتر در بودجه 1399

به گزارش تور ارمنستان، معاون اداری وزارت علوم بر ضرورت توجه به ظرفیت تبصره های قانون بودجه سال 1399 کل کشور و بحث نگهداری، تعمیرات ساختمان ها در انجام فعالیت های عمرانی تاکید نمود.

نگهداری و تعمیرات ساختمان های دانشگاه ها از محل ظرفیت های مستتر در بودجه 1399

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر لزوم اهتمام به تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت دوازدهم، توجه به بحث نگهداری، تعمیرات ساختمان ها و تأسیسات و ظرفیت های مستتر در تبصره های قانون بودجه سال 1399 کل کشور تاکید نمود.

وی در نشست دبیران عمرانی مناطق دهگانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، با تاکید بر اینکه ضرورت دارد هر دبیری در منطقه خود در پیشرفت پروژه های عمرانی آن منطقه یاری کند، گفت: آنچه از حوزه طرح های عمرانی مورد انتظار است، کوشش برای تسریع در بهره برداری پروژه های نیمه تمام در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری است.

وی اضافه نمود: بحث در الویت قرار دادن پروژه های خیرساز برای تکمیل با توجه به افزایش اعتبارات طرح متمرکز با عنوان یاری به تکمیل فضاهای آموزشی و یاری آموزشی نیمه تمام (تا 8000 مترمربع) در دانشگاهها و موسسات آموزشی و پژوهشی که 50 درصد اعتبار آن توسط خیرین تامین شده باشد در سال 1399 امری لازم است.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید -19 و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، زمان حاضر و فصل تابستان بهترین فرصت برای رسیدگی به موضوع نگهداری و تعمیرات اساسی ساختمان ها و تأسیسات است، انشاا… اقدامات لازم توسط دفاتر فنی دانشگاه ها صورت بپذیرد.

وی در ادامه توضیح داد: در امسال با کوشش و پیگیری همکاران معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع در حوزه طرح-های عمرانی و با همیاری و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور ظرفیت مناسبی در بند (د) تبصره 9 قانون بودجه سال 1399 کل کشور برای تغییر کاربری و تبدیل به احسن نمودن املاک مازاد یا ساختمان های خارج سایت اصلی دانشگاه ها برای اولین بار فراهم شده است که انجام این موضوع ارزش اضافه کرده خوبی برای دستگاه های اجرایی به دنبال خواهد داشت. بنابراین لازم است دانشگاه ها از این فرصت به خوبی استفاده کرده و با مطالعه دقیق فرایند تغییر کاربری و طی مسیرهای قانونی و انجام تمهیدات لازم از جمله همکاری با شهرداری ها در جهت برطرف مسائل پروژه های نیمه تمام دانشگاه ها اقدام موثری بردارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 381

به "نگهداری و تعمیرات ساختمان های دانشگاه ها از محل ظرفیت های مستتر در بودجه 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگهداری و تعمیرات ساختمان های دانشگاه ها از محل ظرفیت های مستتر در بودجه 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید