هزینه کرد 80 میلیارد ریال اعتبار برای 4 اقامتگاه بوم گردی توسط بخش خصوصی

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران/خراسان رضوی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چناران و گلبهار گفت: تا به امروز برای چهار اقامتگاه بوم گردی 80 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوص هزینه شده است.

هزینه کرد 80 میلیارد ریال اعتبار برای 4 اقامتگاه بوم گردی توسط بخش خصوصی

محمد طاهریان مقدم در بازدید نماینده مردم شهرستان های بینالود، چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گلبهار از تاسیسات گردشگری این شهرستان با اشاره به طرح های گردشگری در حال اجرا اظهار کرد: با بهره برداری از چهار طرح بوم گردی تا سرانجام سال جاری صنعت گردشگری رونق بیشتری خواهد گرفت و با افتتاح این طرح ها برای 16 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان گلبهار تا کنون 10 موافقت اولیه تاسیسات گردشگری صادر شده و در حوزه بوم گردی در این شهرستان 8 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چناران و گلبهار با اشاره به اختصاص اعتبار برای راه اندازی مجموعه خدماتی و سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری چشمه سبز گلمکان اعلام نمود: این مجتمع تا سرانجام امسال در صورت تخصیص اعتبار تکمیل و تحویل شهرداری گلمکان خواهد شد. تا به امروز 2میلیارد ریال برای اجرای این طرح توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی هزینه شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حسین عباس زاده امامی، نماینده مردم شهرستان های بینالود، چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری شهرستان های چناران و گلبهار گفت: در زمینه اخذ تسهیلات برای راه اندازی واحدهای سرمایه گذاری این حوزه پیگیری و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مهدی دونده، فرماندار شهرستان گلبهار نیز عنوان کرد: با توجه به فاصله اندک شهرستان های گلبهار و مشهد، این شهرستان هرساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است که توسعه مراکز اقامتی می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1024

به "هزینه کرد 80 میلیارد ریال اعتبار برای 4 اقامتگاه بوم گردی توسط بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کرد 80 میلیارد ریال اعتبار برای 4 اقامتگاه بوم گردی توسط بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید