هفته فیلم هلند در خانه هنرمندان برگزار می گردد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، خانه هنرمندان طی روزهای 5 الی 9 مهرماه میزمان هفته فیلم هلند می گردد.

هفته فیلم هلند در خانه هنرمندان برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این هفته فیلم حدود 45 فیلم کوتاه و 3 فیلم بلند از کشور هلند طی روزهای 6 الی 9 مهرماه ساعت 16 الی 20 به نمایش می رسند.

همچنین کارگاه آموزشی سینمای مستند توسط یرون برکونس یکی از اساتید سینمای مستند آموزشگاه فیلم کوتاه فیلم و تلویزیون هلند هفتم لغایت نهم مهرماه از ساعت 10 صبح الی 16 بعدازظهر برگزار می گردد و حضور در این کارگاه ها و سالن نمایش فیلم ها برای عموم آزاد است.

یرون برکونس از فیلمسازان هلندی است که تحصیلاتش را در آموزشگاه بردا - رشته طراحی سینما توگرافیک به انتها رسانده است.

وی تهیه کننده و کارگردان فیلم های مستند است که با فیلم پارادیزو جایزه بزرگ جشنواره کره را بدست آورد. جیمی روزبنرگ فیلم دیگری از اوست که جایزه مونترال از آن خود نموده است.

بنابراین گزارش آموزشگاه فیلم هلند در سال 1958 تاسیس شده است که در این آموزشگاه رشته کارگردانی، تهیه کنندگی، نمایشنامه نویسی، کارگردانی مستند، طراحی صدا و تدوین تدریس می گردد.

همچنین هفته فیلم هلند برای دومین بار برگزاری در تهران را تجربه می نماید. سال 1389 هفته فیلم مشابه ای با همکاری دانشگاه سوره و سفارت پادشاهی هلند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 187

به "هفته فیلم هلند در خانه هنرمندان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته فیلم هلند در خانه هنرمندان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید