چه مشاغلی در تهران از شنبه حق فعالیت دارند؟

به گزارش تور ارمنستان، خبرنگاران : استاندار تهران تاکید نمود: فعالیت مشاغل گروه های 1 و 2 در شهرهای شرایط نارنجی مجاز است.

چه مشاغلی در تهران از شنبه حق فعالیت دارند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا ،انوشیروان محسنی بندپی در تشریح اعمال محدودیت های کرونایی از روز شنبه و فعالیت پاساژها در تهران گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم الاجرا است و تبصره ای برای استسثناء شدن صنف خاصی ندارد.

وی اضافه کرد: هنگامی که شهر تهران به شرایط نارنجی تغییر نموده یعنی فعالیت گروه 1 و 2 مجاز است و می توانند فعالیت نمایند.

وی ادامه داد: برابر مصوبه فعالیت پاساژها و مجتمع ها با توجه به اینکه در گروه مشاغل 2 هستند امکان پذیر است اما همانطور که در این دو هفته همکاری نموده اند باید از این پس نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به گونه ای فعالیت نمایند که دوباره به شرایط قرمز بازنگردیم و شاهد توقف فعالیت آنها نباشیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه شاخص ستادملی مدیریت کرونا در هر 100 هزار نفر تعداد بستری 4 نفر برای شهر زرد، 6 نفر برای شهر نارنجی و 10 نفر برای شهر قرمز است، اضافه کرد: به حمدالله با همکاری و مشارکت مردم، کلانشهر تهران و استان تهران به جز پیشوا از شرایط قرمز خارج شده است لذا فعالیت گروه های 3 و4 در این شرایط ممنوع و گروه 1 و 2 امکان پذیر است و فعالیت ادارات نیز به صورت 50 درصد خواهد بود.

وی تاکید: شرایط شهرها به صورت هفتگی آنالیز و شرایط آنها در حالت های زرد، نارنجی و قرمز معین خواهد شد، اما محدودیت تردد شبانه مختص شهرهای قرمز بود که مقرر است در جلسه روز شنبه ستاد ملی موضوع آنالیز گردد و احتمال اینکه این ممنوعیت برای شهرهای نارنجی هم اجرایی گردد، زیاد است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 775

به "چه مشاغلی در تهران از شنبه حق فعالیت دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه مشاغلی در تهران از شنبه حق فعالیت دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید