چگونه برترین چوب ترموود را خریداری کنیم؟

به گزارش تور ارمنستان، استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل در دنیای امروز نقش بسیار پر رنگی را ایفا می نماید. چوب یکی از متریال هایی است که از دیرباز مورد توجه افراد قرار می گرفته است.

چگونه برترین چوب ترموود را خریداری کنیم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آلتن، ترموود یکی از انواع چوب است که به علت فرآیند خاص فراوری و حرارت بالایی که می بیند دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشد. این چوب به علت ویژگی های خاصی که دارد نظیر مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضربه و ... برترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون منزل به شمار می رود. برای این که یک چوب ترموود با کیفیت داشته باشید مهم آن است که از چه فروشگاهی آن را تهیه و خریداری می نمایید. آلتن یکی از معتبرترین شرکت ها در فراوریات و واردات چوب ترموود فنلاندی می باشد که با به کارگیری افراد متخصص و دستگاه های پیشرفته اقدام به فراوری و واردات می کند. ما در این مقاله کوشش کردیم تا شما را با نکاتی در مورد چوب ترموود و کاربرد آن و انواع و مشخصات چوب ترموود آشنا کنیم تا شما بتوانید خرید پیروز تری را تجربه کنید.

چوب ترموود چیست؟

چوب ترموود همان چوب طبیعی است که طی فرآیندی خاص در مقابل حرارت قرار می گیرد و ساختار سلولی آن دچار دگرگونی و تغییر می گردد. در فرآیند فراوری چوب ترموو رطوبت موجود در چوب را تا 4-6 در صد کاهش می دهند که این دگرگونی و تغییر در ساختار و کاهش رطوبت در چوب، سبب ایجاد ویژگی های خاص و منحصر به فرد در آن می گردد. از ویژگی های خاص ترموود می توان به دوام بالا و ثبات ابعادی آن، مقاومت بالای آن در برابر پوسیدگی و ورود حشرات به داخل آن و ... نام برد.

کاربرد چوب ترموود

از چوب ترموود در طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی منازل بسیار استفاده می گردد. به عنوان مثال از چوب ترموود در نمای داخلی و خارجی ساختمان، کف پوش فضاهای باز ساختمان و کف پوش داخلی منازل، آلاچیق و روف گاردن، انواع مبلمان فضای باز، درب و پنجره و زیر سقف، راه پله و کف پله، استخر، قرنیز و .... استفاده می نمایند.

انواع چوب ترموود

ترموود از دو نوع چوب ساخته می گردد. نرم چوب و سخت چوب از انواع چوب ترموود می باشد نرم چوب ها ساخته شده از درختان سوزنی برگ نظیر کاج می باشند و سخت چوب ها از درختان پهن برگ مانند زبان گنجشک فراوری می شوند. چوب ترموود ساخته شده از نرم چوب مناسب برای نما و دیواره ها است و سخت چوب ها بیشتر به علت مقاومت بالایی که دارند در کف پوش ها مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ چوب ترموود

رنگ های ترموود بر دو پایه آب و روغن می باشند که هر کدام از آن ها مناسب برای استفاده در مکان های خاصی است. به عنوان مثال از رنگ های بر پایه آب بیشتر برای نمای ترموود به کار می رود زیرا نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش سبب تغییر رنگ در ترموود می گردد رنگ های بر پایه آب از تغییر رنگ ترموود در برابر نور خورشید جلوگیری می نمایند.

مشخصات ترموود اصل

یکی از راه های شناخت ترموود اصل مدارک و گواهی آن است زمانی که شما چوب ترموود را از نمایندگی های معتبر و مجاز خریداری می کنید، گواهی و مدرکی مبنی برای ترموود به شما ارائه می دهد. مورد بعدی برای شناخت ترموود اصل این است که ترموود های اصل دارای گره هایی پروانه ای شکل درون نقش خود می باشند.

قیمت چوب ترموود

عوامل متعددی می تواند در قیمت نهایی چوب ترموود تاثیرگذار باشد. عواملی نظیر نوع و جنس چوب ترموود، رنگ مورد استفاده، ضخامت و ابعاد چوب ترموود، متراژ به کار برای ترموود و محل خریداری چوب ترموود همگی می تواند در قیمت نهایی آن مؤثر باشد.

نمایندگی ترموود فنلاندی در ایران

ترموودهای فنلاندی در ایران دارای نمایندگی های معتبر و مجاز می باشند که شما عزیزان با خریداری از این نمایندگی ها با اطمینان خاطر می توانید برترین و با کیفیت ترین محصول را دریافت نمایید. آلتن و پارسا گروپ یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین فراورینمایندگان و واردنمایندگان چوب ترموود می باشند که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و مجرب اقدام به ارائه محصولاتی با کیفیت نموده است. یکی از خصوصیات اصلی نمایندگی های ترموود در ایران این است که شما با خریداری از این فروشگاه ها می توانید برترین کیفیت را انتخاب نموده و خدمات پس از فروش نیز دریافت نمایید.

فروش و اجرای حرفه ای

اجرای چوب ترموود در طراحی و معماری دکوراسیون منزل نیاز به مهارت و تخصص دارد تا در نهایت جلوه ای خاص به محیط ببخشد. آلتن و گروه پارسا با استفاده از افراد مجرب و ماهر اقدام به ارائه برترین خدمات به مشتریان خود نموده است این کمپانی علاوه بر اجرای حرفه ای چوب ترموود، محصولات متنوعی از ترموود را فراوری و وارد می کند و شما می توانید از این شرکت خریداری نمایید.

جمع بندی نهایی

به طور کل برای انتخاب و خریداری یک چوب ترموود با کیفیت، باید یک نمایندگی های معتبر و مجاز را انتخاب کنید parsa-group.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین فراورینمایندگان و واردنمایندگان ترموود است که با به کارگیری افراد متخصص و ماهر و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به فراوری محصولات چوبی و ترموود نموده است این شرکت علاوه بر فراوری ترموودهای با کیفیت برای مشتریان خود خدمات یاری مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1298

به "چگونه برترین چوب ترموود را خریداری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برترین چوب ترموود را خریداری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید