چین خطاب به اروپا: به استانداردهای دوگانه خود انتها دهید

به گزارش تور ارمنستان، چین به گزارش اخیر اتحادیه اروپا درباره شرایط حقوق بشر در چین اعتراض و از این نهاد خواست از استانداردهای دوگانه خود دست بردارد.

چین خطاب به اروپا: به استانداردهای دوگانه خود انتها دهید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، هیئت چین در اتحادیه اروپا روز سه شنبه از این اتحادیه خواست تا از استانداردهای دوگانه دست برداشته و زمان و انرژی خود را برای حل مسائل حقوق بشری خود صرف کند.

سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گزارش سالانه 2020 خود درباره شرایط حقوق بشر و دموکراسی در جهان منتشر کرد. در بخش چین این گزارش آمده که حقوق سیاسی و مدنی به شدت تحت چالش قرار گرفته است. در این گزارش از چین برای نقض حقوق بشر در منطقه سین کیانگ و منطقه خودمختار تبت انتقاد شده است.

سخنگوی هیئت چین در واکنش به این گزارش تاکید نمود که این کشور به محافظت از حقوق بشر و آزادی مردم چین در ارتباط با قانون اهمیت زیادی می دهد.

سخنگوی این هیئت با اشاره به اینکه چین پیشرفت های زیادی در موضوع حقوق بشر و حس خوشحالی مردم دست یافته گفت: مردم چین بیشترین اطلاعات را درباره شرایط حقوق بشر دارند. هیچ رویکرد واحد و یک مقدار ای برای توسعه حقوق بشر وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1142

به "چین خطاب به اروپا: به استانداردهای دوگانه خود انتها دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خطاب به اروپا: به استانداردهای دوگانه خود انتها دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید