کاهش سن جانباختگان کروناویروس در فارس

به گزارش تور ارمنستان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از کاهش سن جانباختگان کرونا در استان اطلاع داد.

کاهش سن جانباختگان کروناویروس در فارس

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

به گزارش از ، عبدالرسول همتی با اشاره به اینکه آمار مراجعه به مراکز 16 ساعته فارس در روز های گذشته فرایند کاهشی داشته است، گفت: با وجود این موضوع، درخواست ارجاع بیماران به بیمارستان ها برای انجام سی تی اسکن ریه، افزایش یافته است.

او با بیان اینکه درصد ورودی بیماران به بیمارستان ها هم در چند روز گذشته به طور نسبی ثابت بوده و فرایند کاهشی را شاهد بوده ایم، اضافه نمود: بر اساس آمار ها و آنالیز شرایط جانباختگان ناشی از کروناویروس، به نظر می رسد میانگین سنی افراد جانباخته بر اثر بیماری کووید19 کاهش یافته و جانباختگان چند هفته گذشته، در گروه های سنی پایین تر قرار دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعلاوه با اشاره به سفر رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه به تهران و ملاقات با مقامات ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برگزاری نشست های مختلف، از ارائه گزارش اقدامات دانشگاه در زمینه مقابله با کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در فارس به معاونان و مدیران ارشد این وزارت و پیگیری مسایل مختلف مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اطلاع داد.

همتی در ادامه، از ورود محموله نو واکسن به کشور و اختصاص سهمیه واکسن به استان فارس و شروع مجدد واکسیناسیون کرونا از امروز در استان اطلاع داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1179

به "کاهش سن جانباختگان کروناویروس در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سن جانباختگان کروناویروس در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید