4300 تن کاغذ تحریر به وسیله چوب و کاغذ مازندران در بهمن فراوری شد

به گزارش تور ارمنستان، امید نیک نژاد، مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفت وگو با خبرنگاران ؛ با اشاره به حمایت دستگاه های مرتبط برای فراوری کاغذ در شرایط کنونی، گفت: این حمایت از سوی نهادهای مختلف برای فراوری کاغذ طی ماه های اخیر اهمیت زیادی داشته است و در این میان حمایت دولت سیزدهم در فراوری کالای ایرانی ارزشمند است.

4300 تن کاغذ تحریر به وسیله چوب و کاغذ مازندران در بهمن فراوری شد

وی با اشاره به توان فراوری شرکت چوب وکاغذ مازندران، اضافه کرد: در بهمن ماه امسال 4300 تن کاغد چاپ و تحریر به وسیله این مجموعه فراوری و روانه بازار شده است و این فرایند همچنان ادامه دارد.

نیک نژاد در ادامه به قرارداد تامین کاغذ برای کتاب های درسی نیز، عنوان نمود: قرار داد تامین 5000 تن کاغذ با شرکت چاپ و نشر کتاب های درسی در راستای تامین بخشی از احتیاج این شرکت کتاب های درسی سال آینده دانش آموزان به امضا رسیده است.

وی با بیان اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران طی قراردادی مکلف شده است که بخشی از این مقدار کاغذ را در امسال و بخشی هم در سال آینده تحویل دهد، تاکید نمود: آموزش و پرورش برای چاپ کتاب های درسی به 45 هزار تن کاغذ تحریر احتیاج دارد و در این میان شرکت چوب و کاغذ مازندران می تواند تمام احتیاج این وزارتخانه را برای کتاب های درسی با فراوری داخل تامین کند.

به گفته نیک نژاد، فراوری سالانه مجموعه چوب و کاغذ مازندران در سال حدود 90 هزار تن است و این مقدار فراوری می تواند علاوه بر برطرف احتیاج کتاب های درسی بخشی از احتیاج حوزه نشر و کتاب را نیز تامین کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1467

به "4300 تن کاغذ تحریر به وسیله چوب و کاغذ مازندران در بهمن فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4300 تن کاغذ تحریر به وسیله چوب و کاغذ مازندران در بهمن فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید