اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان دانشکده فنی مهندسی خوی

به گزارش تور ارمنستان، طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد دانشکده فنی مهندسی خوی اجرا می گردد.

اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان دانشکده فنی مهندسی خوی

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، طرح پایش سلامت جسم و روان ویژه تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد دانشکده فنی مهندسی خوی اجرا می گردد.

بر اساس این گزارش، تکمیل کارنامه سلامت روان برای تمامی دانشجویان اجباری است و عواقب آموزشی عدم تکمیل و عدم تایید انتخاب واحد، به عهده دانشجو است. دانشجویان می توانند برای تکمیل کارنامه سلامت روان به سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه نمایید.

ثبت نام در سامانه سجاد و دریافت نام کاربری و کلمه عبور اقدام به تکمیل کارنامه سلامت نمایید. در صورتیکه قبلا ثبت نام نموده اید با همان نام کاربری و کلمه عبور اقدام به تکمیل کارنامه نمایید.

با توجه به تاکید وزارت علوم، شرکت در طرح پایش و تکمیل کارنامه سلامت الزامی است.پس از غربالگری کارنامه های سلامت ثبت شده در سامانه سجاد، مرکز مشاوره نسبت به آنالیز و پیگیری مسائل دانشجویان اقدام خواهد نمود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وسیله راه های ارتباطی شماره تماس مرکز مشاوره 04431980252- 04431980302 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1213

به "اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان دانشکده فنی مهندسی خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پایش سلامت جسم و روان دانشکده فنی مهندسی خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید