اجرای نورپردازی روی برج آزادی تهران برای همدردی با ملت افغانستان

به گزارش تور ارمنستان، تهران (پانا) - شهرداری تهران به منظور ابراز همدردی مردم ایران با ملت افغانستان و خانواده های جان باختگان حادثه تروریستی دانشگاه کابل، به اجرای نورپردازی بر روی برج آزادی پرداخت.

اجرای نورپردازی روی برج آزادی تهران برای همدردی با ملت افغانستان

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

این نورپردازی(ویدیو مپینگ) از ساعت 19 امشب - پنجشنبه- با حضور عبدالغفور لیوال سفیر افغانستان در ایران روی برج آزادی تهران اجرا شد.

اکران پرچم افغانستان و تصاویری با هشتگ #جان-پدر-کجاستی بخشی از ویدیو مپینگی است که روی برج آزادی تهران به اجرا درآمد.

دوشنبه گذشته سه مهاجم مسلح با ورود به دانشگاه کابل پس از انفجار بمبی شماری از دانشجویان این دانشگاه را به رگبار بستندکه در پی این حادثه مسلحانه تروریستی 35 تن از دانشجویان کشته و بیش از 40 تن زخمی شدند.

مهاجمان مسلح ساعت 11 روز دوشنبه وارد دانشگاه کابل شدند و ساختمان قضایی که به گفته بعضی منابع نیروهای ایتالیایی در این محل حضور داشته اند را هدف قرار دادند.

شبه نظامیان طالبان دست داشتن دراین حمله را رد کردند اما مقامات دولتی و کارشناسان امور سیاسی و نظامی، گروه طالبان را مسئول این حمله معرفی نموده اند.

پیش از این نیز پیروز حناچی شهردار تهران در گفت وگویی تلفنی با سفیر افغانستان این حمله تروریستی را محکوم و کشته شدن این افراد بی گناه را تسلیت گفته بود.

همچنین سازمان زیباسازی شهر تهران به اکران طرح های فرهنگی بر بیلبوردهای پایتخت با عنوان #جان-پدر-کجاستی، برای همدردی با مردم افغانستان پرداخته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 709

به "اجرای نورپردازی روی برج آزادی تهران برای همدردی با ملت افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نورپردازی روی برج آزادی تهران برای همدردی با ملت افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید