ایجاد کارگروه های تخصصی برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و شهر بوشهر

به گزارش تور ارمنستان، شهردار عالیشهر خواستار ایجاد کارگروه های تخصصی عمرانی، معماری و حقوقی برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و شهرداری شد.

ایجاد کارگروه های تخصصی برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و شهر بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بوشهر، مهدی قائدی در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با شهرداری عالیشهر که به منظور انجام پروژه های اجرایی امضا شد با بیان اینکه نمی شود امور فرهنگی، علمی، آزمایشگاهی و دانشگاهی را با معیار مالی و شاخص های مادی سنجید، اظهار کرد: رشته های دانشگاهی مختلف تحصیلی و دانش آموختگان دانشگاهی می توانند برطرف کننده بسیاری از نیازها در امور مختلف و ارائه خدمات باشند.

شهردار عالیشهر خواستار ایجاد کارگروه های تخصصی عمرانی، معماری و حقوقی برای پیشبرد اهداف هر دو مجموعه شد و توان علمی و انسانی دانشگاه آزاد اسلامی را قابل اتکا و ستودنی دانست.

شهرداری عالیشهر به دنبال انجام امور به صورت علمی است

وی اظهار کرد: شهرداری عالیشهر به دنبال انجام امور به صورت علمی است از این رو ظرفیت بالای دانشگاه در انجام اموری مانند کاشت گونه های گیاهی متناسب با شرایط محیطی استان، جمع آوری پسماند و تفکیک آن، طراحی المان های شهری، نقشه برداری، فضای سبز و ... یاری رسان خواهد بود.

حامد حیدری رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر نیز با بیان اینکه مراکز علمی و دانشگاهی برندهایی معتبر برای شهرها هستند، گفت: تبادل ارتباطات یک علم است که می تواند یک هدف سازنده را ایجاد کند که امید است بتوان از فرصت به دست آمده در قالب این تفاهم نامه نهایت بهره را برد.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 653

به "ایجاد کارگروه های تخصصی برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و شهر بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد کارگروه های تخصصی برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و شهر بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید