اولین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری برگزار می گردد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران، این همایشبا هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و به صورت تخصصی در صنعت گردشگری با مشارکتو همکاری انجمن علمی دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 37 روز سه شنبه 21 مهرماه در سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می گردد.

اولین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لحظه آخر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این باره، افسانه جباریان، دبیر اجرایی اولین همایش ظرفیت های کارآفرینی در صنعت گردشگری گفت: اشتغال در صنعت گردشگری بسیار گسترده تر از تصور ایجاد شده از بازار کار این صنعت در جامعهاست.

وی اضافه کرد: شعار سازمان جهانی جهانگردی در سالن 2015، یک میلیارد گردشگر، یک میلیارد فرصت است ولی آینده شغلی معرفی شده در بین علاقه مندان آن تنها اشتغال در دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی محدود می گردد.

دبیر اجرایی همایش یادشده توضیح داد: وظیفه مراکز علمی و دانشگاهی معرفی درست از ظرفیت های موجود در صنعت گردشگری است، تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی قادر باشند با کمترین هزینه اولیه یک بنگاه کوچک مالی در صنعت گردشگری ایجاد نمایند.

جباریان گفت: نیازسنجی از بازار هدف و تحلیل و آنالیز انتظارات گردشگران در استفاده از خدمات سفر می تواند ایده های جدید را در راه اندازی بنگاه های کوچک گردشگری پیش روی فعالان این صنعت قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 119

به "اولین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین همایش کارآفرینی در صنعت گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید