بی کفایتی و خلاء قانونی؛ دلیل بن سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب

به گزارش تور ارمنستان، عضو ائتلاف مجلس عدالتخواه گفت: امروز کشور بهخاطر بی کفایتی و خلاء قانونی به بن بست انتخاباتی اصولگرا و اصلاح طلب رسیده است.

بی کفایتی و خلاء قانونی؛ دلیل بن سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب

به گزارش خبرنگار ، معصومه پاپی نژاد عضو ائتلاف مجلس عدالتخواه در نشست خبری این ائتلاف ضمن گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم با روی کارآمدن یک مجلس انقلابی و جوان بتوانیم گام دوم را محکم تر و امیدبخش تر برداریم.

او اضافه نمود: ائتلاف مجلس عدالتخواه در بحث نظام انتخاباتی به یک سوال اساسی پاسخ می دهد که آن هم چرا کشور در سی و هفتمین انتخاباتی که از شروع انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد به بن بست اصولگرا و اصلاح طلب رسیده و مردم میل و گرایشی برای حضور در رقابت آنها ندارند و به نوعی به بن بست حداد عارف یا ائتلاف و جبهه رسیده ایم و چرا کشور در جهت و جهتی که رهبری تعیین نموده حرکت نمی کند؟

پاپی ادامه داد: دو جواب برای این سوال وجود دارد یکی بی کفایتی مدیریتی است که امروز همه مردم آن را دقیقا حس میکنند و اما جواب دوم مربوط به قوانین است که در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس این مسئله قوانین را مشاهده میکنیم.

عضو ائتلاف مجلس عدالتخواه تاکید نمود: در قوانین انتخابات یا ضعف در عمل یا خلاء قانونی وجود دارد. که اولین آن بحث وجود نماینده به تناسب جمعیت که در سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبری هم وجود دارد اما در عمل و اجرا چنین چیزی نیست.

پاپی تاکید نمود: امروز کشور به خاطر بی کفایتی و خلاء قانونی به بن بست انتخاباتی اصولگرا و اصلاح طلب رسیده است.

او اضافه نمود: انگار طوری برنامه ریزی شده که مردم با ناآگاهی رای دهند و لیست هایی تهیه و پخته گردد که پدرخوانده ها برای مردم تدارک دیده اند.

پاپی با اشاره به بحث شفافیت اقتصادی در انتخابات گفت: شرایط امروز به گونه ای است که انگار هرکس شهر را با عکس خود کاغذ دیواری کند پیروز انتخابات و ساکن چهارساله مجلس است.

او در انتها به تعیین نشدن معیار های تعیین در بعضی قوانین انتخاباتی برای آنالیز صلاحیت ها انتقاد کرد و گفت: نظرات ما برای یاری به شورای نگهبان و اجرای بهتر قوانین است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 203

به "بی کفایتی و خلاء قانونی؛ دلیل بن سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی کفایتی و خلاء قانونی؛ دلیل بن سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید