شرح وزیر ارشاد درباره توقیف سریال جیران

به گزارش تور ارمنستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با اخباری مبنی بر اخراج 500 خبرنگار ایرنا در استان ها گفت: هیچ اخراجی در ایرنا نداشتیم و بعضی همکاران حق الزحمه ای و تحریری کار می کردند که شاید این افراد بودند.

شرح وزیر ارشاد درباره توقیف سریال جیران

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد همه خبرنگاران در رسالت خبری خود پیروز باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با اخباری مبنی بر اخراج 500 خبرنگار ایرنا در استان ها گفت: هیچ اخراجی در ایرنا نداشتیم و بعضی همکاران حق الزحمه ای و تحریری کار می کردند که شاید این افراد بودند.

اسماعیلی ادامه داد: بنا بر این است در ایرنا سازماندهی جدیدی انجام دهیم تا بخش عمده ای از همکاران قراردادی را معین تکلیف کنیم و این شاید مربوط به همکارانی بود که خبری کار می کردند.

وی اضافه نمود: وزارت فرهنگ بسته ویژه 13 موردی آماده نموده که تفاهمنامه های مختلف در حوزه های متفاوت انجام می گردد تا از خبرنگاران پشتیبانی گردد و در تالار وحدت هم برنامه ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفتیم که در آنجا اقدامات صورت گرفته برای اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

اسماعیلی درباره توقیف فیلم جیران گفت: این توقیف در حوزه نمایش خانگی رخ داد و یک اختلاف حقوقی است و کوشش بر این است تا این موضوع حل گردد، چون ما حامی نمایش های خانگی هستیم و فرصت خوبی برای مخاطبان است که حق مخاطبان نباید ضایع گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1520

به "شرح وزیر ارشاد درباره توقیف سریال جیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزیر ارشاد درباره توقیف سریال جیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید