دنیا بدون خشونت از ابتکارات روحانی موردحمایت سازمان ملل نهاده شد

به گزارش تور ارمنستان، به گزارش خبرنگاران، ماریا دوتسنکو ظهر یکشنبه در آئین افتتاحیه نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران در سمنان بابیان اینکه ایران به عنوان یک کشور مهم در سازمان ملل شناخته شده و همکاری خوبی بین این دو برقرار است، ابراز داشت: طرح دنیا بدون خشونت از ابتکارات روحانی رئیس جمهور وقت ایران موردحمایت سازمان ملل نهاده شد.

دنیا بدون خشونت از ابتکارات روحانی موردحمایت سازمان ملل نهاده شد

وی بابیان اینکه سازمان ملل متحد آماده هرگونه همکاری با استان سمنان در حوزه های مختلف است، اضافه کرد: ایران در به ثمر نشاندن اهداف سازمان ملل نقش مهم بر عهده دارد از این در مقابل این سازمان نیز ایران را در برابر تحریم های ظالمانه تنها نخواهد گذاشت.

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد بابیان اینکه ایران تیم دیپلماسی قوی دارد، ابراز داشت: سازمان ملل متحد نیز با درک شرایط حاکم بر ایران مردم را تنها نخواهد گذاشت و در کنار آن ها واقع شده است.

دوتسنکو بابیان اینکه همکاری سازمان ملل و ایران به 74 سال قبل بازمی گردد، توضیح داد: ایران ازجمله کشورهایی است که بعد از گذشت این زمان هنوز به سازمان ملل پای بند است که سفر هفت دبیر کل به ایران به خوبی گواه این موضوع مطلب خواهد بود.

وی بابیان اینکه ایران یکی از اعضای قدیمی سازمان ملل محسوب می گردد، اضافه کرد: این نمایشگاه نیز به همین منظور برگزار گردید تا مردم با این اسناد تاریخی به دیپلماسی خود افتخار نمایند و با نقش این سازمان بیشتر آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 78

به "دنیا بدون خشونت از ابتکارات روحانی موردحمایت سازمان ملل نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا بدون خشونت از ابتکارات روحانی موردحمایت سازمان ملل نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید