حسین زاده: می دانستیم با این وحدت و انسجام تیمی، قهرمان می شویم، بعد از 4 باخت نگران نبودیم

به گزارش تور ارمنستان، سرمربی تیم کشتی فولادین ذوب آمل گفت که 4 شکست متوالی در مسابقه فینال او را نگران نکرده چون می دانسته برنده نهایی این مسابقه تیمش خواهد بود.

حسین زاده: می دانستیم با این وحدت و انسجام تیمی، قهرمان می شویم، بعد از 4 باخت نگران نبودیم

به گزارش خبرنگاران، حسن حسین زاده بعد از قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: بعد از سال ها شاهد این بودیم که 16 تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور داشتند و رقابت های نزدیک و جذابی را در این دوره داشتیم. از روز اول مسابقات می دانستیم که باید به مصاف رقیبانی برویم که کشتی فرنگی را خوب بلد هستند. تیم هایی مانند سینا صنعت ایذه، 2 تیم دیگر از استان خوزستان و دانشگاه آزاد خیلی خوب بودند.

وی گفت: برگزاری لیگ موجب توسعه بیشتر کشتی می شود و به نوعی زیبایی های این رشته به مردم نشان داده شده و سبب می شود خانواده ها بیشتر جذب کشتی فرنگی شوند.

حسین زاده گفت: خدارا شکر کشتی گیران ما در این دوره خوب جنگیدند و البته نواقصی در داوری بود و مشکلاتی در مبارزه فرنگی کار خارجی ما در وزن 55 کیلوگرم (الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان)، کشتی گیران ما هم به خصوص در دیدار فینال خوب جنگیدند و می دانستیم با این انسجام و وحدتی که در تیم ما است قهرمان خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از واگذاری 4 مبارزه نخست در دیدار فینال، نگران نشدید، یادآور شد: نگران این موضوع نبودیم. البته انتظار داشتیم از در 4 وزن نخست، حداقل 2 پیروزی داشته باشیم. کشتی در وزن 67 کیلوگرم بین حسین اسدی و شاهین بداغی را به نوعی از دست ما در آوردند در حالی که اسدی فن فیتوی 5 امتیازی را اجرا کرده بود تنها 2 امتیاز دادند و کمی ضعف داوری در این امر وجود داشت که کمیته داوران باید برخی مبارزه ها را آنالیز کنند. در مجموع کشتی های حساب شده و با برنامه ای داشتیم و می دانستیم که برنده نهایی هستیم.

حسین زاده در خصوص تداوم حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی بیان داشت: مدیرعامل شرکت فولادین ذوب آمل با هدف حمایت و کمک به کشتی و جوانان کشورمان قدم به این عرصه گذاشته است و امیدواریم حضور این تیم در لیگ برتر تداوم داشته باشد. تیم فولادین ذوب آمل به عنوان قهرمان لیگ برتر، کننده کشورمان در جام باشگاه های جهان خواهد بود و سینا صنعت ایذه نیز در جام باشگاه های آسیا حضور خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1325

به "حسین زاده: می دانستیم با این وحدت و انسجام تیمی، قهرمان می شویم، بعد از 4 باخت نگران نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین زاده: می دانستیم با این وحدت و انسجام تیمی، قهرمان می شویم، بعد از 4 باخت نگران نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید