رایزنی ظریف و لاوروف در مونیخ درباره برجام و شرایط ادلب

به گزارش تور ارمنستان، وزرای خارجه ایران و روسیه در حاشیه نشست مونیخ درباره برجام و شرایط ادلب به مصاحبه پرداختند.

رایزنی ظریف و لاوروف در مونیخ درباره برجام و شرایط ادلب

با تور ارزان قیمت آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ایران و روسیه عصر امروز (شنبه) در مونیخ ملاقات و گفتگو کردند.

در ملاقات وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در حاشیه پنجاه و ششمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ، توسعه روابط دوجانبه، موضوعات مرتبط با برجام و آخرین تحولات صحنه سوریه به خصوص شرایط ادلب مورد گفتگو و گفتگو نهاده شد.

ظریف پیش از این نیز با وزرای خارجه آلمان و چین دو عضو دیگر برجام نیز در حاشیه این نشست درباره برجام گفتگو نموده بود. وی همچنین با وزرای خارجه اسپانیا و کرواسی نیز درباره برجام گفتگو نموده بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست تنش زدایی در خلیج فارس در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر تأکید کرد که ایران حاضر به مذاکره دوباره بر سر برجام نیست و گفت: شما یک اسب را دو بار نمی خرید.(اینجا بخوانید)

وزیر خارجه ایران که پنجشنبه شب 24 بهمن ماه برای شرکت در این کنفرانس به مونیخ سفر نموده، طی دو روز گذشته رایزنی هایی را با بعضی مقامات حاضر انجام داد. نخست وزیر کانادا و وزرای خارجه عمان، اوکراین، کانادا، آلمان، چین، ژاپن، فنلاند و ... از جمله مقاماتی بودند که ظریف با آنها ملاقات و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 183

به "رایزنی ظریف و لاوروف در مونیخ درباره برجام و شرایط ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی ظریف و لاوروف در مونیخ درباره برجام و شرایط ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید