مقاله: تفاوت نسخه های مختلف مودم تی پی لینک TD

به گزارش تور ارمنستان، بی راه نیست بگوییم پرفروش ترین مودم شرکت تی پی لینک در بازار ایران بوده و انگار قصد تمام شدن ندارد. این مودم از نسل وای فای تک بانده 802.11n است و حداکثر سرعت وای فای آن 300 مگابیت است.

مقاله: تفاوت نسخه های مختلف مودم تی پی لینک TD

می توان گفت نسخه سوم کمی قوی تر، سریع تر و آنتن دهی بهتر است ولی شاید در مصارف خانگی و معمولی واقعا این تفاوت به چشم نیاید.

خوب، تفاوت این دو مدل مودم TD-W8961N چیست و چرا این قدر قیمت های متنوعی دارند؟ کدام مدل را باید بخریم و آیا ارزش دارد برای خرید نسخه 3 این مودم پول بیشتری بدهیم؟

اگر از فروشنده ها درباره تفاوت نسخه های مختلف مدوم TD-W8961N سوال کنید؛ غالب آن ها جواب می دهند بین فرکانس های رادیویی آن ها تفاوت هایی هست و مثلا نسخه 3 فرکانس های رادیویی بیشتری را پوشش می دهد.

اگر می خواهید بدانید اصلا چرا نباید مودم TD-W8961N را بخرید؛ نگاهی به مقالات زیر بیندازید:

گرانی و کمبود و آشفتگی بازار مودم های ADSL و VDSL در سال جدید باعث شده دولت وارد ماجرا شود و حالا برخی سایت ها گزارش دادند؛…

اینکه خرید این مودم در سال 2020 منطقی است یا خیر یا اینکه قیمت آن از 60 هزار تومان به 1 میلیون تومان رسیده است؛ موضوع های متفاوت دیگری هستند که در این مطلب نمی خواهم درباره شان صحبت کنم و فقط شما را به چند مقاله پیشنهادی در انتهای مقاله ارجاع می دهم.

منبع مقاله: تفاوت نسخه های مختلف مودم تی پی لینک TD

انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1330

به "مقاله: تفاوت نسخه های مختلف مودم تی پی لینک TD" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفاوت نسخه های مختلف مودم تی پی لینک TD"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید