مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

به گزارش تور ارمنستان، بعلاوه وجود ویتامین B6 برای بدن ما بسیار ضروری است، زیرا بدن ما برای فراوری گلبول های قرمز و تامین اکسیژن برای بافت های داخلی و حفظ سلامت عصب به این ویتامین ها وابسته است. بعلاوه ویتامین A موجود در فلفل دلمه ای سبز در حفظ سلامت پوست و حمایت از رشد گلبول های قرمز و سفید برای بدن مان ضروری است.

مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

از مواد معدنی میتوان به کلسیم، پتاسیم و اهن اشاره کرد و از ویتامین ها A،B (به طور عمده ویتامین B6 و B9) و البته ویتامین C در ان وجود دارد.

رنگ فلفل دلمه ای به زمان چیدن آن بستگی داشته و در صورتیکه این فلفل قبل از رسیدن چیده گردد، سبز رنگ است، اما فرصت کافی برای رسیدن داشته باشد ابتدا رنگ آن زرد شده و سپس قرمز می گردد. فلفل چیلی برخلاف فلفل دلمه ای طعم تندی دارد، طعم تند این فلفل مربوط به ماده ای به نام کپسایسین است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. فلفل به ویژه فلفل قرمز چیلی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و منجر به کالری سوزی و در نتیجه کاهش وزن می گردد.

هر 100 گرم فلفل چند در صد از کالری و مواد مغذی مورد احتیاج بدن را تامین می نماید؟ برای یافتن پاسخ، جدول زیر را مشاهده کنید.

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف فلفل دلمه ای باعث کاهش وزن و تجمع چربی بدن می گردد. فلاونوئید موجود در آن هم موجب جلوگیری از چاقی در افراد می گردد.

منبع مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟

انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1336

به "مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کالری فلفل دلمه ای سبز، زرد، قرمز و چیلی چقدر است؟ ارزش غذایی و خواص فلفل دلمه ای چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید