نحوه دریافت نسخه پیشرفته موتور جستجوی بینگ

به گزارش تور ارمنستان، مایکروسافت در رویداد مطبوعاتی دفتر مرکزی خود در ردموند واشنگتن گفت: بینگ با به روزرسانی ها، نه تنها فهرستی از نتایج جستجو را ارائه می دهد؛ بلکه به سؤالات پاسخ داده، با کاربران گپ می زند و محتوا را در پاسخ به سؤالات کاربران فراوری می نماید.

نحوه دریافت نسخه پیشرفته موتور جستجوی بینگ

شرکت مایکروسافت روز سه شنبه از نسخه پیشرفته موتور جستجوی بینگ و مرورگر وب اج خود رونمایی کرد که به وسیله نسخه ارتقا یافته فناوری ChatGPT پشتیبانی می گردد. این راه اندازی محدود به پیش نمایش دسکتاپ است.

مایکروسافت در رویداد مطبوعاتی دفتر مرکزی خود در ردموند واشنگتن گفت: بینگ با به روزرسانی ها، نه تنها فهرستی از نتایج جستجو را ارائه می دهد؛ بلکه به سؤالات پاسخ داده، با کاربران گپ می زند و محتوا را در پاسخ به سؤالات کاربران فراوری می نماید.

کاربر با این موتور جستجو می تواند برای خرید تلویزیون به روشی تازه جستجو کند. هنگامی که نتایج به دست آمد، روی بخش چت کلیک نموده و از آن اطلاعات بیشتری بخواهد، مانند اینکه کدام تلویزیون ارزانتر است. هنگامی که این ابزار پاسخ های مکتوب فراوری می نماید، منابع و پیوند هایی برای کلیک کردن به منبع اصلی از وب فراهم می نماید.

یوسف مهدی، معاون مایکروسافت و مدیر ارشد بازاریابی گفت: ما این با پاسخ ها، بسیار فراتر از جستجو های امروزی می رویم.

مرورگر مایکروسافت اج به روزرسانی شده دارای قابلیت های بینگ است که به کاربران امکان می دهد با ابزار جستجو در کنار صفحه وب چت نمایند، درباره صفحه سؤال بپرسند یا آن را با محتوای موجود در سراسر وب مقایسه نمایند. بعلاوه می تواند به عنوان مثال به افراد یاری کند تا یک پست در لینکدین متعلق به مایکروسافت در خصوص یک موضوع خاص تهیه نمایند.

بسیاری بر این باورند که فناوری هوش مصنوعی در پشت ChatGPT می تواند باعث تکان های گسترده در صنعت جستجوی آنلاین گردد. موفقیت چت بات ChatGPT، که به وسیله شرکت OpenAI معرفی شده و در مسیر تبدیل شدن به سریع ترین برنامه در حال رشد تاریخ است؛ شرکت های فناوری بزرگ را بر آن داشته که با عجله پیشنهادات تازهی ارائه دهند.

این شرکت فناوری OpenAI را که برای اولین بار در سال 2019 روی آن سرمایه گذاری کرد، در بینگ و اج ادغام نموده است.

سخنگوی مایکروسافت به رویترز گفت: در مرحله پیش نمایش محدود، کاربران فقط می توانند پرس و جو های از پیش معین شده را امتحان نمایند. درخواست های آزادانه بعدا در دسترس خواهد بود.

نحوه راه اندازی بینگ تازه

کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند.

مایکروسافت اعلام نموده که کاربران می توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم نمایند و یک کد QR را اسکن نمایند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود نمایند.

ویژگی های اج و بینگ پیشرفته

· هوش مصنوعی بینگ اکنون می تواند نتایج جستجو را غربال کند و یافته ها را برای پاسخ به پرسش های پیچیده در یک پنجره چت بات ترکیب کند.

· مرورگر اصلاح شده اج دارای یک نوار کناری با طیف وسیعی از ویژگی های هوش مصنوعی است، در حالی که حالت دیگر به کاربران اجازه می دهد تا با بینگ در رابط چت آشنای ChatGPT تعامل داشته باشند.

· کاربران می توانند برای جستجو های پیچیده تر، مانند برنامه ریزی یک برنامه سفر دقیق یا تحقیق در خصوص تلویزیون جهت خرید، جستجوی خود را با پرسیدن جزئیات بیشتر به وسیله چت بینگ اصلاح نمایند. بعلاوه پیوند های خرید را به محصولات و تجربیاتی که کاربران به آن ها می رسند نمایش می دهد.

· بینگ می تواند محتوایی مانند ایمیل ها (از جمله ترجمه آن ها) پست های رسانه های اجتماعی، یادداشت های مصاحبه شغلی و حتی یک برنامه سفر پنج روزه برای سفر فراوری کند. بعلاوه منابع خود را ذکر می نماید تا کاربران بتوانند مطالب بیشتری را در وب مطالعه نمایند.

· نوار کناری اصلاح شده اج ویژگی های چت و نوشتن را اضافه می نماید. چت به کاربران اجازه می دهد تا هر صفحه وب یا سندی را خلاصه و اطلاعات مربوط به محتوای آن را جستجو نمایند. نوشتن به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس چند دستور محتوا برای پست های رسانه های اجتماعی یا ایمیل فراوری نمایند.

کاستی های بالقوه این فناوری تازه

در حالی که ابزار های هوش مصنوعی مانند ChatGPT به سرعت مورد توجه کاربران و شرکت های فناوری قرار می گیرند، آن ها بعلاوه نگرانی هایی از جمله در خصوص پتانسیل خود برای تداوم تعصبات و انتشار اطلاعات نادرست ایجاد نموده اند.

مدیران مایکروسافت به کاستی های احتمالی ابزار تازهش اذعان کردند.

مهدی گفت: ما می دانیم که نمی توانیم هر بار به هر سؤالی پاسخ دهیم. بعلاوه اشتباهاتی را مرتکب خواهیم شد، بنابراین یک دکمه بازخورد سریع در بالای هر جستجو اضافه نموده ایم، تا کاربران به ما بازخورد دهند و ما بتوانیم یاد بگیریم.

مدیران گفتند که این ابزار تا حدی با نمونه مکالمات از بازیگران بدی که ممکن است بخواهند از این ابزار سوء استفاده نمایند آموزش داده شده است.

سارا برد، سرپرست مسئول هوش مصنوعی گفت: با فناوری به این قدرتمندی، ما مسئولیت بیشتری داریم تا مطمئن شویم که توسعه، استقرار و استفاده صحیح از آن انجام می گردد.

توجه بسیار زیاد به ChatGPT در هفته های اخیر، مدیریت گوگل را بر آن داشت تا شرایط کد قرمز را برای تجارت جستجوی خود اعلام کند. روز دوشنبه، گوگل یک ابزار چت بات تازه با نام بارد را در تلاشی آشکار برای رقابت با موفقیت ChatGPT رونمایی کرد.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل و شرکت مادر آلفابت، در پستی وبلاگی گفت که بارد از روز دوشنبه به روی تست نمایندگان مورد اعتماد باز خواهد شد و برنامه هایی برای ارائه آن در هفته های آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پیچای نوشت: بارد در پی ترکیب وسعت دانش دنیا با قدرت، هوش و خلاقیت مدل های بزرگ زبان ما است؛ از اطلاعات وب استفاده می نماید تا پاسخ های تازه و باکیفیت ارائه دهد.

منبع: فرادید
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1613

به "نحوه دریافت نسخه پیشرفته موتور جستجوی بینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه دریافت نسخه پیشرفته موتور جستجوی بینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید