نگاهی به 7 محصول دانش بنیان در حوزه شبیه سازی ، گامی فناورانه برای هوشمندسازی کسب وکارها
به گزارش تور ارمنستان، یکی از نیازهای امروز کسب و کارها استفاده از فناوری های مدرن و مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است. بر همین اساس در این گزارش به معرفی 7 محصول در حوزه شبیه سازی می پردازیم.
به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، مفهوم هوشمندسازی کسب وکارها از اواسط دهه 1998 شروع شد. این کار به معنای افزایش سوددهی سازمان در بازار رقابتی با استفاده هوشمندانه از اطلاعات موجود در سازمان در فرآیند تصمیم گیری است. این کار برای استفاده نمایندگان مزیتی چون امکان دسترسی بی واسطه به داده ها به وسیله تصمیم گیرندگان در تمام سطوح سازمان است. در این صورت این افراد قادر خواهند بود که با داده ها تعامل داشته باشند و آنها را تحلیل نمایند و در نتیجه بتوانند کسب و کار را مدیریت کند، کارایی را بهبود بخشند، فرصتها را کشف نمایند و کارشان را با بازدهی بالا انجام دهند.
بازار این فناوری در ایران با استفاده از فناوری شبیه سازی و انیمیشن و فراوری 7 محصول رونق گرفت. محصولاتی که به سازمان ها و کسب وکارها این امکان را می دهد تا جهت هوشمندی خود را سرعت و کیفیت بالاتری طی نمایند.
1.پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی بر روی بستر وب
یکی از محصولات فراوریی در این حوزه پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی بر روی بستر وب است. این پلتفرم، بستری یکپارچه مبتنی بر وب است که در آن کلیه و یا بخشی از خدمات تبلیغات و بازاریابی آنلاین به کسب وکارها و سایت هایی که می خواهند از تبلیغات آنلاین برای خود استفاده نمایند ارائه می گردد. این محصول فراوری شرکت کسب و کارهای نوپای خاورزمین است.
این پلتفرم ها به مشتری ها (شرکت های کوچک، میانه و بزرگ) که مایل به استفاده از روش های مختلف تبلیغات آنلاین هستند، خدمات می دهند. این خدمات شامل تبلیغات کلیکی، اتوماسیون بازاریابی، مدیریت محتوا (از جمله وبلاگ نویسی)، سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی و غیره است.
2.فراوری انواع انیمیشن
شرکت حامی رسانه نواندیش نیز برای شتاب دادن به فرایند هوشمندسازی کسب وکارها فراوری انواع انیمیشن ورود کرد. این شرکت به حوزه فراوری انواع انیمیشن های 2 بعدی، 3 بعدی، موشن گرافیک 2بعدی، موشن گرافیک 3 بعدی، تیزر تبلیغاتی، فراوری فیلم مستند، تلفیق 3 بعدی و واقعیت، تور مجازی، شبیه ساز 3 بعدی و کتاب تعاملی ورود نموده است.
3. بازی های مبتنی بر هوش مصنوعی
یکی از محصولات فراوریی در این حوزه بازی های مبتنی بر هوش مصنوعی است. بازی هایی که با کوشش شرکت دانش بنیان هوشمند اول بهشتی (هاب) فراوری و روانه بازار شده است. توسعه زیرساخت خدمات ارزش افزوده و ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال نیز به وسیله این شرکت در این حوزه ارائه شده است. محصولاتی که تاثیر بسزایی در هوشمند شدن کسب و کارها دارد.
4. خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
شرکت مهندسین فرا کارانت نیز با ورود به این حوزه اقدام به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نموده است. این شرکت در بازه وسیعی از محصولات و خدمات حوزه فضای مجازی را به مشتریان خود ارائه می نماید.
همه کسب و کار ها و افراد برای موفقیت بیشتر و کاهش هزینه ها با طراحی سایت و اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ در حال اصلاح چهره خود در فضای مجازی در صفی طولانی قرار داشته و شناسایی سرویس دهنده متعهد که بتواند نقش موثر در این رقابت ایفا کند شاید سخت ترین کار باشد. بر همین اساس دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ یکی از نیازهای اصلی این روزهای کسب و کارها است.
5. خدمات مشاوره و برنامه ریزی کمپین های جامع تبلیغاتی
شرکت خلاق سروش سیما دیگر مجموعه ای است که پا به این عرصه گذاشته است. این شرکت با ارائه خدمات مشاوره و برنامه ریزی کمپین های جامع تبلیغاتی به این حوزه ورود نموده است.
بازاریابی دیجیتال یعنی استفاده از ابزارهای دیجیتال در بستر اینترنت، برای بازاریابی خدمات و محصولات. دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه بهبود کسب و کارهای آنلاین مناسب برای کسب و کارهای سنتی است و یاری زیادی به معرفی محصولات و خدمات می نماید.
در دیجیتال مارکتینگ سعی می گردد به وسیله ابزارهایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل گردد تا بعد از آنالیز های صورت گرفته بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد. فضای دیجیتال، فرصتی را برای مخاطب فراهم می نماید تا در هر زمان و هر مکان به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشد.
6.ارائه خدمات برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تحلیل و مصورسازی
خدمات برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و تحلیل و مصورسازی بیگ دیتا محصول بعدی در این حوزه است. این خدمات به وسیله شرکت بیگ دیتا ارائه می گردد. این خدمات برای ایجاد تغییر و بهبود مسائل سازمان ها و شرکت ها ارائه می گردد تا این مجموعه ها بتوانند گامی بزرگ برای برندسازی محصولات خود بردارند.
7. سامانه تحلیل رفتار مشتریان فروشگاهی پاپرا
شرکت دیده بان صنعت خرده فروشی نیز با طراحی و فراوری سامانه تحلیل رفتار مشتریان فروشگاهی پاپرا در این حوزه فعالیت می نماید.
این سامانه ها عملیات بخش بندی مشتریان، مانیتورینگ تغییرات رفتاری آنها و ارائه فهرست های عملیاتی از مشتریان هدف را به همراه انواع گزارشات مدیریتی و مقایسه ای، فراهم می نماید. در این سامانه می توانید چرخه تحلیل مشتریان، تعامل هدفمند، فیدبک و بازنگری در استراتژی را بصورت یکپارچه تجربه کنید.
منبع: خبرگزاری فارس