شرایط قرمز کرونایی شهر تهران کلاس های دانشگاه الزهرا را هم مجازی کرد

به گزارش تور ارمنستان، با توجه به شرایط قرمز شهر تهران، شرایط برگزاری کلاس های درس دانشگاه الزهرا اعلام شد، براین اساس تمام کلاس های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین جلسات دفاع مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.

شرایط قرمز کرونایی شهر تهران کلاس های دانشگاه الزهرا را هم مجازی کرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه الزهرا با توجه به شرایط قرمز شهر تهران، شرایط برگزاری کلاس های درس این دانشگاه را بیان نمود و بر این اساس مصوبات اعلام شده تا اطلاع ثانوی و خارج شدن از شرایط قرمز تهران پابرجا باقی خواهد بود.

براساس این گزارش، تمام کلاس های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه الزهرا و همچنین جلسات دفاع مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی برگزار می شود. حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی برحسب ضرورت با حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه مناسب با حداقل افراد در حداقل زمان بلامانع است.

همچنین برگزاری تمام همایش ها و گردهمایی ها فقط به صورت مجازی امکان پذیر و هرگونه فعالیت ورزشی در سالن های ورزشی و فضاهای سرپوشیده ممنوع است.

براساس این گزارش، پذیرش دانشجوی نو در خوابگاه های دانشگاه الزهرا تا اطلاع ثانوی ممنوع و نظارت بر رعایت جدی تر شیوه نامه های بهداشتی در تمامی بخش های دانشگاه و تکمیل دوز سوم واکسیناسیون در اسرع وقت الزامی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1443

به "شرایط قرمز کرونایی شهر تهران کلاس های دانشگاه الزهرا را هم مجازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز کرونایی شهر تهران کلاس های دانشگاه الزهرا را هم مجازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید