پسندیده:8 هزار خانه روستایی به امکانات ورزشی تجهیز شد

به گزارش تور ارمنستان، مدیرکل دفتر توسعه ورزش منطقه ها روستایی و عشایری گفت: تا کنون 8 هزار خانه روستایی در سطح کشور به امکانات ورزشی تجهیز و راه اندازی شده است.

پسندیده:8 هزار خانه روستایی به امکانات ورزشی تجهیز شد

نشست جهت برگزاری مراسم اهدا 2000 قلم تجهیزات ورزشی به 200 خانه ورزش روستا های سراسر کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار گردید.در این نشسست پسندیده مدیرکل دفتر توسعه ورزش منطقه ها روستایی و عشایری به تشریح وظایف واحد های ستادی وزارتخانه در برگزاری هرچه بهتر این مراسم گفت: مراسم اهدای 2000 قلم تجهیزات ورزشی به صورت متمرکز 28 مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت هفته تربیت بدنی و توجه به زیر ساخت های منطقه ها محروم و روستایی مطرح کرد و اضافه کرد: تا کنون 8 هزار خانه روستایی در سطح کشور به امکانات ورزشی تجهیز و راه اندازی شده است.

پسندیده خاطر اضافه کرد: کوشش می کنیم تا بتوانیم خانه روستایی سراسر کشور را مجهز به تجهیزات ورزشی کنیم تا همه علاقمندان به ورزش در دورترین نقاط کشورهم بتوانند به ورزش بپردازند و شور و نشاط را در بین روستاییان توسعه دهیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1556

به "پسندیده:8 هزار خانه روستایی به امکانات ورزشی تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسندیده:8 هزار خانه روستایی به امکانات ورزشی تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید