رهبر کره شمالی دوباره آفتابی شد، عکس

به گزارش تور ارمنستان، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در یک نشست نظامی بر افزایش و تقویت بازدارندگی هسته ای پیونگ یانگ تاکید نمود.

رهبر کره شمالی دوباره آفتابی شد، عکس

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز کیم جونگ اون به تازگی میزبان یک نشست نظامی برای بحث در مورد سیاست های جدید تقویت توانایی های هسته ای کشور بوده است.

به گزارش رسانه رسمی کره شمالی، در این جلسه سیاست های جدیدی برای افزایش بیشتر بازدارندگی هسته ای کشور و قرار دادن راهبرد نیروهای مسلح برای یک عملیات هوشیار مطرح شد.

جزئیات بیشتری از این نشست یا دیگر محورهای سخنرانی رهبر کره شمالی هنوز منتشر نشده است.

انتشار حضور رهبر کره شمالی در نشست نظامی در حالی منتشر می گردد که غیب سه هفته ای وی در انظار عمومی برای بار دوم در دو ماه گذشته، بار دیگر شایعاتی را در مورد جونگ اون که به غیبت های گاه و بی گاه عادت دارد در رسانه ها مطرح نموده بود.

کیم که آخرین بار 13 اردیبهشت امسال بعد از 20 روز غیبت در انظار عمومی ظاهر شد از آن تاریخ تا کنون مجددا در هیچ برنامه رسمی شرکت نداشته و این اولین خبر از وی در طول سه هفته گذشته است.

طولانی ترین غیبت کیم در انظار عمومی در سپتامبر 2014 بود هنگامی که او به مدت 40 روز به طور بی سابقه ای ناپدید شد و دوباره نمایان گشت، آژانس اطلاعاتی کره جنوبی بعداً اظهار داشت که پای راست وی به خاطر خارج کردن یک کیست مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 427

به "رهبر کره شمالی دوباره آفتابی شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی دوباره آفتابی شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید