400 گزارش نو درباره بشقاب پرنده ها ، از اشیاء ناشناخته آسمانی چه خبر؟

به گزارش تور ارمنستان، آژانس فضایی امریکا اعلام کرده است که چند صد گزارش تازه از پدیده های ناشناخته آسمانی (UAP) دریافت کرده است.

400 گزارش نو درباره بشقاب پرنده ها ، از اشیاء ناشناخته آسمانی چه خبر؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه سان، دفتری که ناسا برای دریافت گزارش های مربوط به پدیده های ناشناخته آسمانی (UAP) ایجاد کرده، تا امروز گزارش های بسیاری دریافت کرده است. به روزرسانی ترسناکی از گزارش های بشقاب پرنده در حالی منتشر می شود که مقامات پنتاگون نگران بیگانگان فضایی و مشاهدات مرموز پدیده های هوایی ناشناس هستند.

با وجود این، رونالد مولتری، معاون اطلاعاتی وزیر دفاع امریکا گفت: ما تا کنون چیزی که دلالت بر بیگانه بودن اشیاء هوایی گزارش شده باشد، مشاهده نکرده ایم. من چیزی ندیده ام که بتوانم بگویم به معنی سفر بیگانگان فضایی به زمین یا سقوط بیگانگان باشد.

در حال حاضر، تقریبا 400 مورد گزارش درباره مشاهده اشیای ناشناخته پرنده از طریق اداره تحلیل انواع ناهنجاری ها (AARO) بررسی شده است. دکتر شان کرک پاتریک، رئیس این اداره گفت که هر یک از این موارد تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

  • وحشت خلبانان از دیدن بشقاب پرنده | حرکتش با هیچ الگویی مطابقت ندارد

مولتری نیز اعلام کرده است که هر گونه شیء ناشناخته و غیرمجاز در محل یا در نزدیکی منطقه ممنوعه (ماننده یک پایگاه نظامی یا منطقه آموزشی) تا پیش از شناسایی، شی ای متخاصم در نظر گرفته می شود.

AARO در ماه ژولای ایجاد شد و وظیفه ردیابی و بررسی اشیاء ناشناخته در آسمان، فضا و زیر آب را بر عهده دارد. در ژوئن 2021، دفتر مدیریت اطلاعات ملی آمریکا گزارش داد که از سال 2004 تا 2021، 144 برخورد با اشیاء پرنده ناشناس از طریق خلبانان نظامی گزارش شده است. همچنین اعلام شده است که خلبانان به دلیل ترس از انگ، تمایلی به گزارش این برخوردها نداشته اند. در بیش از 80 مورد، این برخوردها از طریق چندین حسگر ثبت شده است.

دکتر کرک پاتریک گفته است که از آن زمان تا امروز، موارد بیشتری گزارش شده است. در ماه مه، کنگره اولین جلسه خود را با موضوع اشیاء پرنده ناشناخته (UAP) در بیش از نیم قرن برگزار کرد، زیرا بسیاری از اعضاء نگران این بودند که آیا این اشیاء موجودات فضایی هستند یا فناوری تازه و ناشناخته ای که از طریق چین یا روسیه به پرواز درآمده است.

دکتر کرک پاتریک گفت که این دفتر در حال هماهنگی با پنتاگون و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده برای رد کردن این فناوری احتمالی بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: tour-armenia.ir شناسه مطلب: 1584

به "400 گزارش نو درباره بشقاب پرنده ها ، از اشیاء ناشناخته آسمانی چه خبر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 گزارش نو درباره بشقاب پرنده ها ، از اشیاء ناشناخته آسمانی چه خبر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید